İstatistiklere gore gaylar daha kolay fb ilişki buluyormuş? Neden fb iliski kurmak zor sizce? Siz ne düşünüyorsunuz?

Bir podcastte duydum gaylerde daha kolay dating fb oluyor diye (arkadaşlarımda vardı biseksüel lezbiyen kadınlar ve gayler aşağı yukarı aynı şeyi duydum onlardan da ama daha çok homoseksueller de var sanırım bu)

Bilmiyorum
Homoseksuellerde daha kolay
Heteroseksuellerde daha kolay
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İstatistiklere gore gaylar daha kolay fb ilişki buluyormuş? Neden fb iliski kurmak zor sizce? Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla