Cinsellik olmadan sevgilik yaşanmıyor mu? Olması gerekli mi?

Konuştuğum erkekler hemen cinsellik bekliyor bu yüzden hep yalnızlığı tercih ediyorum
benim tercihim bir iki konuşuyorum konu cinsellige geliyor hemen ne kadar kaçsamda bende dayanamıyorum. böyle fakat normali nasıl merak ettim herkes yaşıyormu eger yaşıyorsa bile herhalde ilk haftalardan olmuyordur.

Cinsellik olmadan sevgilik yaşanmıyor mu? Olması gerekli mi?
Cevapla