Fuckbuddy neden bana aşık olur musun diye sordu?

Sadece cinsellik üzerine kurulu bir ilişkimiz var. Ama bekaretimi vermedim henüz, onun dışında her şeyi yapıyoruz. Bunu ona teklif eden bendim. Ve ona asla bağlanmak falan yok, sadece zevk demiştim o da kabul etmişti. Gerçekten de asla bağlılık hissetmedim hala da hissetmiyorum. Bana geçenler de seninle ilişkiye girersek bana aşık olur musun dedi. Hayır dedim. Neden dedi, çünkü seninle duygu işlerine girmem hayatıma alacağım tipten biri değilsin başta öyle anlaştık dedim. Kafasını eğip hımm anladım dedi geçiştirdi. Neden böyle bir şey sordu sizce?
Fuckbuddy neden bana aşık olur musun diye sordu?
Cevapla