Ailem olmasa cinsellik yaşarım gelenek görenekler yobazca geliyor sizce?

Arkadaşlar mereba bi konuda bişey danışmak istiyorum rica etsem benim ailem muhafazakar bi aile Ama bende inanç eksikliği ibadet eksikliği de var biraz sorum flörtlükle ilgili ben ilişki yaşadığım insanda normal şartlarda ailem olmasa cinsellik yaşarım ama benim ailemde gelenek görenek vs göre evlenince yaşanıyor sizce bu ne kadar doğru katılıyor musunuz bana göre yobazca geliyor?
Ailem olmasa cinsellik yaşarım gelenek görenekler yobazca geliyor sizce?
Cevapla