Seviştikten sonra ağladım, sevgilime nasıl bir açıklama yapayım?

Sevistikten sonra agladim mutsuz hissettim kendimi niye yaptik falan dedim o an sadece sonra eve gectim ben eve gleince nasilsin napiyorsun diye mesaj atti ozur falan diledi onumuze bakalim ben bunlar icin seninle konusmuyorum dedi cocuga ne yazayim sizce

Seviştikten sonra ağladım, sevgilime nasıl bir açıklama yapayım?
Cevapla