Burdaki kızlar da mı sorun var benim karşıma çıkanlar mı öyle? ya da erkeklerde mi gerçekten de sorun var?

seks yapmak eskortluktan farkı yok diyor

Evleneceğim kişiyle yapardım ama o da beni ya bırakırsa evlenmezse diye evlilik bu kadar kutsal mı ki evlenip boşananlar nolcak peki

Başka bir kız eşim/sevgilim ne der bana bunu yapamam diyor sonra başka bi kız nasıl ayrılıcam beni şantaj ediyo diyor

Bide giyim konusunda olanlar da var buna diyecek bişeyim yok zaten

Erkeklerin mi suçu bu ailenin mi ya da kızlar erkeklerin öyle düşündüğünü mü sanıyorlar öyle erkeklerle muhatap olma deyince de ben eskort değilim diyor ne alaka şimdi

Burdaki kızlar da mı sorun var benim karşıma çıkanlar mı öyle? ya da erkeklerde mi gerçekten de sorun var?
Cevapla