Erkekler neden kızlara karşı sürekli oynuyorlar?

Mesela cinselliğe girip girip girmeden çok seviyorum muhabbetleri oluyor sonra arkadaş olarak görüyorum dostumsun muhabbetleri falan hayır niye oynuyorsunuz neyden korkuyorsunuz veya ne düşünüyorsunuz biriniz anlatsın hele (benim başıma gelmedi gözlemlerim sonucu bu şekilde)
Güncellemeler
+1 yıl
Cinsellik sohbetine girme yaşama değil yani mesela arkadaşım vardı bir tane onun arkadaşı çok yakın iki arkadaşlar ilk önce kankaydılar sonra cinsellik muhabbetleri oldu çocuk dostumsun arkadaşımsın çok değerlisin benim için ama o gözle bakmadım demiş a... Bakmadıysan neden mesajlarda götürüyorsun kızı aklıma takıldı bu sebeple
Güncellemeler
+1 yıl
Ve kız çocuğu seviyordu onu da eklemek isterim
Erkekler neden kızlara karşı sürekli oynuyorlar?
Cevapla