Nişanlıma günde kendimi 6-7 defa tatmin ettiğimi söyledim. Bu kötü bir şey mi?

Nişanlıma günde kendimi 6-7 defa tatmin ettiğimi söyledim. Ne yapıcaz biz böyle dedi ve güldü. Bu. kötü bir şey mi yani?

Nişanlıma günde kendimi 6-7 defa tatmin ettiğimi söyledim. Bu kötü bir şey mi?
Cevapla