Eskiden seviştiğim kişinin arkadaşıyla takılıyoruz, yanlış mı?

Bir sene önce falan biriyle birlikteydik işte eğlenip sevişiyorduk falan sonra görüşmeyi kestik. Şimdi benim arkadaş ortamıma birisi girdi tanıştık falan benimkinin arkadaşıymış 😵‍💫 bende bilmiyordum bana yürümüyor ama çekiniyorum. Sizce doğru mu takılmam?

Eskiden seviştiğim kişinin arkadaşıyla takılıyoruz, yanlış mı?
Cevapla