Eski sevgilimle arkadaş kaldık ama seviştik, biz neyiz şimdi?

3 yıllık ilişkimdi evine gidip geliyordum sevgiliyken. Evine gittim ama sadece uzandık bana dokunmadı bile ben kendim bir şeyler yaptım kaşındım. Sonra seviştik oral falan yaptım. Biz ne olmuş oluyoruz bu durumda?
Eski sevgilimle arkadaş kaldık ama seviştik, biz neyiz şimdi?
Cevapla