
Hangi taraf daha mutsuz oluyordur?
Yaşayanlar
Yaşayamayanlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hangi taraf daha mutsuz oluyordur?
Onu bilmiyorum da ben hiç cinsellik yaşamadım ve aşırı mutsuzum :D yani bende mutlu olmak isterdim böyle partnerimle sevişmek sonra sarılarak uyumak sonra sabah devam etmek gibi. bunları hayal ediyorum sadece yargılamayın cinsellik sorusu :D zaten sevgilisi olanlar daha doğrusu aşkı yaşayanlar bana çok şanslı geliyor
Ne yargılaması ya etiket zaten bunun için 😀 Bu sene senin için bir şeyler olacak gibi bence 😂
Hadi umarım abi şans dile şu kardeşine 🤣
😂😂
Sırf şu fanteziyi gerçekleştirmek için iş olsun diye yaşayan bir sürü insan var yazık git ailenle gir daha iyi bugün varlar yarin yoklar ne kadar çok güzel anı biriktirirsek kârdır
Kredi çeken duydum desem 🤣
Hiç yılbaşınsa cinsellik yaşamadım. Çünkü bekarım. Yaşayanlar veya yaşamayanlar arasında mutluluk bakımından bir fark görmüyorum. Bundan önceki yıl çok mu güzeldi? Hayır. Bu yıl da bir boka benzemeyecek. Ha, dersen ki Lozan son buldu gizli maddelerin hükmü kalktı o zaman bilemem 😂😂😂😂😂😂
Hahaha 😂
Ya o muhabbet harika ya, onun sorusunu sorardım benim etiketlerde olsaydı, çok güzel geyik yapılırdı ona, umarım sorulur 🤣
Yeni yıl bir şeye benzesin ama yaa 🤩
Bi dicke benzemeyecek. Ha, belki seçimlerde tayyip giderse dolar molar düşer. İstihdam artar da iş falan bulursam bir şeye benzeyebilir. Onun dışında kol gibi zamlar, şehitler, suriler, afganlar, belki Allah bir süpriz yapıp İstanbul depremini de yaşatabilir. Çünkü yaşanma ihtimali daha da artmış durumda. Japon jeologların bir araştırması yayınlandı birkaç hafta önce. Umarım yaşanmaz. Bilmiyorum bir şeylerden umutlu olmak için insanın saf olması lazım gibi geliyor bana. 🤦🏻♀️😂😂😂
Yeni yılın ilk günü içimizi kararttın 😂
Nick sevmemenden anlamamız lazımdı 🤣
Yaşamış olmak için yaşayanlar neyin kafasında. Yaşamayıp mutsuz olanlar neyin kafasında. Bunun yılbaşı gecesi ile ne alakası var )) birbirinden bağımsız konular benim için.
Moda moda, modaya çok uzak kalmışsın 😂
Cevap
1Cevap
Keyif almıyacağım oyna neden dahil olayım? Ama yılbaşı gecem baya uzun keyifli ve bol kırmızılı geçti..
Dahil olmak için bir sebep yok, bu şekilde keyiflilere dahil olmak lazım 😀
Doymiycaksam yorulmamın mantığı kalmıyor. Ama doyurmanın da doymak kadar etkisini yaşıyorum o yüzden iki kişilik oyunda iki kişinin tüm varlığı şart
Kesinlikle...
İki kişilik oyunu tek kişilik oynayanlar, oynadım demesinler 😀
Deseler de oynamadıklarının farkındayız galiba..
Galiba 😂
Yaşamayanlar mutsuz olur. Erkek kadın birbirinden ayrılamaz. Seks çok yapmalılar.
Değişik soru yaşayamayanlar
yaşamayanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?