
erkeğin/kadının canı o an sevişmek istemiyorsa, başka biri mi var triplerine girer misiniz?

erkeğin/kadının canı o an sevişmek istemiyorsa, başka biri mi var triplerine girer misiniz?
Hayır neden öyle triplere gireyim belki hali yoktur belki keyifsizdir belki canı istemiyordur neden akla hemen başkası var diye geliyor yani bunu konuşarak öğrenmek daha mantıklı herzaman her şey olmaya bilir.
Hayır bu biraz yorgunluk biraz hayat kargaşası sebeb olabilir. Bunda sorun olmaz ama önceden aldatma mevzusu varsa kırmızı listeye alınmış olur insan şüphe duyabilir.
Hayır hiç öyle düşünmem 😛
Eğer ki istemiyorsa istemiyordur bunda zorlama ve başka şeyler düşünmek saçmalıktır. Aynı şeyi tekrar ediyor ise akla bir çok farklı şey gelebilir. Bunda da o kişinin haklılık payı vardır.
Cevap
5Cevap
Girmem kendime güvenirim
İsteksiz seksten Bi keyif alınmaz.
Triblere girmem de aç aç bakarım ama
Girmem.. Herkes her zaman sevişmek zorunda diye bir şart yok..
İnsanın günü gününü tutmuyor yani sırf buradan yola çıkıp da ithamda bulunmak epeyce çirkin bir durum olur.
yok canım saygı duymak lazım
Senle s1k1smek istemiyordur artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?