Daha önce ilişkiye giren bir kızla evlenmek ister miydiniz?

3 yıllık bir ilişkim vardı bir kere denemek istedik ve kan geldiğinde hemen bıraktım hem korktum hemde acıdan dolayı yapmadım ilişkiye girmedik. yapmak istemedim bir daha da hiç denemedik fakat yine de ayrıldıktan sonra kendimi kötü hissediyorum. Bir gün başka birisi ile evlilik düşüneceğim zaman ya beni bu şekilde kabul etmezse diye korkuyorum. Hiç ilişkiye girmeyen birisi beni böyle kabul eder mi bilmiyorum bu yüzden evlenmeyi aşık olup sevmeyi bile istemiyorum.
Daha önce ilişkiye giren bir kızla evlenmek ister miydiniz?
Cevapla