Evlenmeden ilişkiye girince neden herkes kullanıyordur diye düşünüyor?

Arkadaşlar 4 aydır sevgilim var yaşlarımız büyük ben 25 erkek arkadasim 33 yaşında iliskiye de giriyoruz ve erkek arkadasim cinsellik dışındada bana karşı çok iyi her konuda destekçim evlenmeden iliskiye girince neden herkes kullanıyordur diye dusunuyor

Evlenmeden ilişkiye girince neden herkes kullanıyordur diye düşünüyor?
Cevapla