Neden sadece her şeyi beden olarak algılıyorsunuz? Sizin kalbiniz yok mu? Sadece cinsellik mi sizin eksiğiniz?

Ayıp ya vallahi.. kimseye değer vermemek lazım...

Güncellemeler
+1 yıl
Ya soruyu anlamadınız. Cinsellik istemiyorum demiyorum. Olsun tabi ama kullanmayın insanlari. Nedir bu ya. Kendinize guvenmiyorsaniz. hadi ordan gi...
Neden sadece her şeyi beden olarak algılıyorsunuz? Sizin kalbiniz yok mu? Sadece cinsellik mi sizin eksiğiniz?
Cevapla