Sevgilimle uzak mesafedeyiz her buluştuğumuzda sevişmek istiyor sizce mantıklı mı?

Ben sarılalım vakit geçirelim dışarıda kahvaltı yapalım gezelim denşz kenarında oturalım konuşalım derdindeyim o zaten sürekli konuşuyoruz ben seni özledim diyip sevişmenib derdinde hep böyle olmak zorunda mı sevişme olmadan olmaz mı

Sevgilimle uzak mesafedeyiz her buluştuğumuzda sevişmek istiyor sizce mantıklı mı?
Cevapla