Eşimle çok tartışıyoruz ama cinsel uyumumuz iyi, normal mi?

Yani fikirlerimiz bazen aşırı zıt oluyor aslında karakterlerimizde farklı buna rağmen ten uyumumuz iyi o sebeple çok uzun süre küs kalmıyoruz hatta sen böyle olmasan kesin çekemez aldatırdım felan diyor sinir ediyor beni ama bir yandan da çok iyi olduğumu söylüyor sürekli hatta bir defa rusa gitmeye gerek yok demişti 🙊😄

Eşimle çok tartışıyoruz ama cinsel uyumumuz iyi, normal mi?
Cevapla