Keğel egzersizleri yaptığım için utanmalı mıyım?

Eşim vajinamın çok gevşek olduğunu söylediği için kegel egzersizlerine başlamıştım (sıkılaştırıcı söyleniyor) egzersizleri yaptığımı eşime söylediğimde “seninki neden diğer kadınlarınki gibi değil, egzersizle sahip olacağını mı sanıyorsun utan kendinden” dedi utanmalı mıyım?
Keğel egzersizleri yaptığım için utanmalı mıyım?
Cevapla