Çok sık cinsellik yaşamıyoruz, dışarıda da sıkılıyoruz. 4 yıllık ilişkide bu normal mi?

Neredeyse 4 yıl olacak tanışalı. 3 ay önce nişanlandık. Cinsellik vs 1 yıldan sonra yaşadık. Çok aşırı sık yaşayan bir çift değiliz. Böyle sanki aramızdaki heyecan bitti dışarı çıkıyoruz sıkılıyoruz muhabbet etcek konu bulamıyoruz bazen. zaten sevgilim cafe vs yerlerde oturmayı sevmiyor. Hatta benimle bile sanki ben trip atmayım diye görüşüyormuş gibi hissediyorum bazen. Alkol içmiyoruz ve eğlence mekanlarına asla gitmiyoruz gittiğimiz mekanlar bile sınırlı. Sizce bu durumun nedeni ve sizce ben nasıl davranıyım lütfen yazın?

Çok sık cinsellik yaşamıyoruz, dışarıda da sıkılıyoruz. 4 yıllık ilişkide bu normal mi?
Cevapla