Kız arkadaşla seviştik, sevgilim değil. Her şey harika giderken bir daha istemedi, neden?

Hep bana yazıyor. Kımse ıle de olmamı istemiyor ama sevişmek de istemiyor. Seviştik den sonra aramız çok çok oyu oldu. Maddi zorluk yaşıyor ve ben hep yanındayım ve destek veriyorum. Sizce ne yapsam?

Kız arkadaşla seviştik, sevgilim değil. Her şey harika giderken bir daha istemedi, neden?
Cevapla