İlişkide çok fazla cinsellik konuşuluyor olması ilişkiye zarar verir mi?

Sevgilimle 8 aydır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Henüz yan yana gelmedik bunu ikimizde uygun ve hazır olduğumuz zaman yapmak istedik. Bu yüzden uzaktan güzel giden bir ilişkimiz var, saygılı ve sevgi dolu. Ama bir şey var ki cinselliği çok konuşuyor ve telefonda sesli olarak çok fazla yaşıyoruz. İlk 4. aydan sonra başlamıştı aramizda konuların konuşulmas. şu an daha yoğun, Haz alıyoruz inleye inleye boşalmalar yaşıyoruz. Ama endişelendiriyor bu durum beni. Kavgalarimizda oluyor oldu ama sonrasında büyük bir özlemle konuşmalarımiz ve ilişkimiz devam etti. Sizce çok fazla cinsellik konuşuyor ve telefonda yaşıyor olmamız ilişkiye zarar verir mi?
İlişkide çok fazla cinsellik konuşuluyor olması ilişkiye zarar verir mi?
Cevapla