Nişanlımın evinde uyuya kalmıştım, uyurken her yerime bakmış ve öpmüş. Ayrılığın eşiğindeyim bu adama güvenilir mi?

Fazla mı abartıyorum onun yatağında uyuya kalmıştım fazla mesaiden dolayı çok yorgundum ama normal bir şeymiş gibi anlattı hiç utanmadı bile ayrılmalı miyim

Güncellemeler
+1 yıl
Biz hiç kiyafetsiz sevismedik ve ben evlenince görmesini istedim
Nişanlımın evinde uyuya kalmıştım, uyurken her yerime bakmış ve öpmüş. Ayrılığın eşiğindeyim bu adama güvenilir mi?
Cevapla