İsteğiniz çok yükseldiğinde normalde mantıksız olacak şeyler düşünüp yapabiliyor musunuz?

İsteklenmek cok bela bir durum ve bence insanlar normalde yapmayacağı seyleri bile düşünebiliyor o anlarda. Sizde de var mı bu durum? Nasıl bas ediyorsunuz yüksek istekle?

İsteğiniz çok yükseldiğinde normalde mantıksız olacak şeyler düşünüp yapabiliyor musunuz?
Cevapla