Rad suresi 28. ayet: "Kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur."
Fb neden bulamıyoruz fb kızların hepsi bağlanıyor sonra ne yapmalı?
Rad suresi 28. ayet: "Kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur."
Merhaba arkadaşlar ben 23 yaşındayım ben, bakımlı ve ortalama üzeri yakışıklı sporcu bir gencim, sekste de hayatta da tecrübeli ne istediğini bilen olgun bir insanım, boyum 191 kilom 90, İstanbul'da yaşıyorum , Malum cinsellik önemli bir ihtiyaç, güvendiğim ve düzenli hayatımda olan bir partnerle sağlıklı bir beraberlik düşünüyorum, her türlü paylaşımda bulunabileceğim birisi olsun istiyorum hayatımda, Herşeyi seks olarak gören bir insan değilim, güzel bir ten uyumu ve kaliteli bir seks elbette önemli ama öze önem veren çok güzel arkadaş olacağımız bir dostum olsun istiyorum, Özel hayata müdahale etmeden çok samimi arkadaş olabiliriz diye düşünüyorum Birbirimizi rahatlatır ihtiyaçlarımızı gideririz, çok güzel Oral ve masaj yaparım, Ama böyle görüştüklerim hep aşık olıyorlar ben aşk istemiyorum, sorumluluk istemiyorum ne yapmam lazım?
Karı koca hayatı yaşayın ama sorumluluk almayın. Duyguları düşünceleri paylaşın fakat birbirinize karışmayın. Bu ne oluyor? Her şey yarım ve havada.
Cevap
0Cevap
En baştan bunu belirtiyor musun peki duygusal bağ olmayacak hcbir şekilde diye
Elbette ama hep sevgililiğe evriliyor yaaa sonra
Yani etmesine gerek yok, Başka kızlardan kıskanma, Sürekli evlenmek istediğini dile getirme sensiz yapamıyorumlar, İlgi manyağına dönüşmeler, Ayrılma noktasına gelince ben seni çok sevdim sana aşık oldum ayrılmak istemiyorum oluyor, Zaten bana kalsa çok uzun yıllar devam ederim, Sonuçta tsk bir kişi olsun istiyorum, Hayatıma yeni insanlar almıyorum, Ama karşı tarafın beklentileri değişince ister istemez her şey değişiyor
Bence reelden de böyle birisi olmamalı sosyal medyadan falan tanıştığım birisi ile yaşamalıyız bunları, Sık sık görüşüp ihtiyaçlarımızı karşılamalıyız, Sadece arkadşlık muhabbet yani, Emin ol ban kalsa çok uzun yıllar aynı kişi ile devam ederim çok sık partner değiştiren birisi değilim
Ya aslında beklentilere bağlı, Ama zaten arkadaşkende herkesten yakın oluyoruz, İlla aşkım canım olması gerekmiyor, Zaten karı koca gibi oluyorsun
Evet ya ne yazık ki, doğru insan denk gelmiyor ondan işte 😅 Sen nasıl bakıyorsun bu işlere?
Hahha bana mı kaldın ne ya 😅 Niye kendini bu kadar küçüksüyorsun hani bende hiç bakılacak kişilimiyim son tercihin olurum gibi falan olmuş, bence yanlış düşünüyorsun Yani belki aradığım kişi sensindir, Zaten birini bulursam hep onunla devam ederim, partner değiştiren birisi değilim, öyle olsa kendim tek gecelik ilişkilere yönelirdim, Aramızda ki bağ ç8k güzel olabilir her konuda birbirimize destek verir hayatımızı kolaylaştırırız, Her zaman için yanyana, omuz omuza gel kanka olalım senle 😂, Şaka bir yana olumlu bakarsan belki tanışabiliriz
Peki şöyle birşeye ne dersin? . Öyle farklı beklentileri değişik istekleri olan birisi değilim sonuçta insan olarak hepimizin ihtiyaçları var, Cinsellik de bir ihtiyaç, herşeye seks odaklı bakan bir insan değilimdir hayatta önemli bir sürü şey var, illa seks yapmamız şart değil, Ama sevgili tadında vakit Geçirebiliriz Belki beraber mastürbasyon yapar, birlikte duş alabiliriz, Aramızda küçük oyunlar falan olur, Gerçek bir cinsellik olması şart değil, hem beraber tatil falanda yaparız, Başka şehirlere gideriz, gezer eğleniriz bir sürü ortak paylaşımımız olur aramızda, Gerçekten çok özel bir dostluğumuz olur, bana kalırsa da uzun yıllar devam ederiz
Niye aşık mı oldu sana 😂
Hayırdır niye yuvanı yıkıyorsun ki, Evli olduğunu bilmiyordum bak, bilsem yürümezdim sana jdkdkd
Peki hakkında hayırlısı olsun, Sen evliyken olmaz zaten baştan deseydin bu kadar dil dökmezdim, Boşanınca gel o zaman fb olalım o halde jdkdkd
Şaka yapıyorum tabi ki 🤦🏻♂️
Gerçek olsun istiyorsun herhalde 😂
Aynen anlamıştım zaten siz kızlar aklınız fikriniz beni yatağa atmak haa 😅😅
Ne duygusuz varlıklarsınız ya
Neden böyle düşünüyorsun?
Baglandıgını nerden anlıyorsun mesela sana açılıyor mu sonradan nedıyor
Bir süre sonra evet öyle oluyor, Cinsellik ihtiyaç sonuçta, birbirimizin bu hislerini tatmin etsek, tabii sadece hayvan gibi bu iş için buluşsak evet o zaman haklısın, Beraber tatile de gidiyoruz, geziyoruz dertleşiyoruz, Çok samimi sıcakkanlı arkadaşlık sonuçta ama işte arkadaş olarak kalmıyor sorun o sonra hayal kırıklıkları yaşanıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?