İlk ilişkiden sonra canım çok fazla yandığı için bir daha birlikte olamadık, ne yapmalıyım?

İlk ilişkiye girdikten sonra nerdeyse 1 haftaya yakın kanamam devam etti. Öyle aman aman bı acı hissetmedim. Daha sonra 2 defa daha birlikte olduk ama her seferinde tam islanmadigimi soylememe rağmen devam etmek istedi ve hayatımda böyle acı hissettiğimi hatırlamıyorum. Buna rağmen şimdi tam tersi daha fazla dikkat etmesi gerekirken daha ön sevisme olmadan ilişkiye girmeye çalıştığı için olmuyor ve istesemde izin veremiyorum çok çok canım yandığı için. Güzelce söylüyorum ben islanmadigim için canım yaniyo oyuzden olmuyo diyo nato kafa nato mermer. Napicagimi şaşırdım. Nerdeyse her gün birlikte olmak istiyo. Galiba pişman olmaya başladım bir ilişkiye başladığıma

Güncellemeler
+1 yıl
Sürtünmeyi deniyo ondan bile asla zevk almıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
İlk ilişkiden sonra canım çok fazla yandığı için bir daha birlikte olamadık, ne yapmalıyım?
Cevapla