İlişki yaşadığım sevgilimden ayrıldım ama ihtiyaçlarım var. Başkası ile yaşasam kötü kadın mı olurum?

Sonuçta bitmiş bir ilişki midem almıyor ama mecburen yaşamam gerek.

Güncellemeler
+1 yıl
Of ahlâk bekcilerine bak sizin gibi aldatmıyorum ben hem bitmiş gitmiş kime ne kimle yaparsam yaparım.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya şimdi çoğu kişiyi ifşalamak istemiyorum, dm kutunuz belli yaptıklarınız da.
9 aydır sevgilim yok çocuk benden sonra kaç kişi ile yaptı ben bekledim ama benimde ihtiyaclarim var erkeklere özel mi sadece bu istek kimseyi ALDATMIYORUM. KIMSENIN NAMUSUNA GÖZ DIKMIYORUM. EVLI ILE YAPMIYORUM. sadece biri ile yaptım o da bekar ve sevgilimdi neyin kafasindasiniz ya. Kimseyi kandırdığımda yok bakire değilim diyorum da Allahım ahlâk bekcilerine bak burada bide hesap açmışlar bi kendinize bakın.
İlişki yaşadığım sevgilimden ayrıldım ama ihtiyaçlarım var. Başkası ile yaşasam kötü kadın mı olurum?
Cevapla