Bekaretimi kaybettiğim ciddi ilişkim sonlandı. Yeni ilişkim olursa, sorun olmaması için ne yapmalıyım?

Bir küçüklük hatası yaptım ve 17 yaşın sonunda iken bekaretimi kaybettim. Bu ilişki ciddiydi ve üstüne 6 sene daha devam etti ilişkim. Fakat beklemediğim şekilde sonlandı. Çok sevmiş ve güvenmiştim. Birçoğumuza göre doğru değil ama şu zamandan sonra nasıl sorun yaşamam? Ülkenin zihniyeti belli.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben diktirme işlemi de yapabilirdim ve yargılamaya maruz kalmazdım. ama ben böyle bi. Şeyi gururuma yediremem. Ben birine çok güvendim ve onu sevdim. Yıllarca da problem yaşamadık. İşe girer girmez evlenecektik. kim olsa ona güvenir. onun için çok fedakarlık da yaptım ben. Ayrılırken bir konuda anlaşamadık ve bana yapmadığını bırakmadı. Başka bir yüzünü gördüm. Özellikle iyi niyetimle ve samimiyetimle erkeklerden görüş istiyorum. Bakire geçinen insanların ne yaptığı belli değil.
Bekaretimi kaybettiğim ciddi ilişkim sonlandı. Yeni ilişkim olursa, sorun olmaması için ne yapmalıyım?
Cevapla