Erkek arkadaşımla ilişki yaşadık ama pişmanlık hissediyorum nasıl aşabilirim bunu?

İlk ilişkimdi daha önce oral veya anal yaptık bi kaç kere ama muhafazakar bi ailenin kızıyım o yüzden normal ilişki istemiyor dum sevgilim hep istedi üsteledi dün buluştuk öncesinden söyledi yapıcaz felan diye ama ben istemedim yinede gittim engel olurum diye düşündüm. nasıl olduysa sevişirken engel olmadım ve bi anda içime girdi neyse sonra eve geldiğimde vajinamın görüntüsü tamamen değişmişti ve çok garip ve kötü hissettim bi yandan da sanki onun zevki için kullanılmış gibi hissediyorum çünkü ben istemiyor dum sırf o istediği için yaptık ilk ilişkimi arabadan pata küte hayal etmemiştim zaten ön sevişme de pek yapmıyoruz sadece öpüşüyoruz soyunuyoruz ben öpülmek okşanmak sevilmek istiyorum ama hiç olmadı.. içim hiç rahat değil bunu nasıl aşabilirim bilmiyorum aşırı derecede pişmanlık hissediyorum çünkü illaki olacak tı ama ben hiç böyle hayal etmemiştim...
Erkek arkadaşımla ilişki yaşadık ama pişmanlık hissediyorum nasıl aşabilirim bunu?
Cevapla