Hamileyim eşim benden soğuyor mu, bir şey olur diye mi korkuyor?

Dün gece eşimle birlikte olmak istedim. Sabah işe kalkarken zorlandığını söyledi, neden daha önce yaklaşmadın dedi. Sonra ben biraz üzüldüm, tamam hadi uyuyalım dedim döndüm arkamı. Bu sefer de o üzüldü, gel yapalım falan dedi. Ben tek taraflı istek olduğu için kabul etmedim. O da biraz ısrar etti ama yine de kararımdan vazgeçmedim. Ben seni ikna ederim yarın dedi. Daha sonra uyuduk. Bu arada ben ona neredeyse haftada 3-4 kere falan oral yapıyorum. Mutlu oluyor. Bana yaklaşmıyor, doğum çok yaklaştı falan diyor. Acaba benden soğuyor mu? Ya da bir şey olur diye mi korkuyor? (35 haftalık hamileyim)
Hamileyim eşim benden soğuyor mu, bir şey olur diye mi korkuyor?
Cevapla