Aşık olmak istiyorum ama hep soğuyorum, aşık olmak ergenlikte hormonlardan dolayı olan bir şey mi?

15 19 yaş arasındayken çok güzel aşık olurdum, gece gündüz hayaliyle yaşardım. Şimdi hoşlantı bile duymuyorum. Çalışıyor mu, karı kızı var mı diye bakıp sevgili olmaya çalışıyorum. Ben aşık olmak istiyorum ama olmuyor? Acaba aşk ergenlikle artan hormonlar yüzünden olan bir şey miydi?

Cinsellik olmadan, doğru düzgün aşk istiyorum ya. Flörtmüş, 10 kişiyle aynı anda konuşmakmış, aldatılma korkusuymuş, terk edilme korkusuymuş bunlar olmadan dümdüz aşık olmak, sevilmek istiyorum. Yeter cidden yeter. Ya 2 gün konuşup sonra gidiyorlar ya da konuyu cinselliğe getirmek için 40 takla atıyorlar. Nerde lan bu gerçek aşk!!!

Aşık olmak istiyorum ama hep soğuyorum, aşık olmak ergenlikte hormonlardan dolayı olan bir şey mi?
Cevapla