AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Tatlılık vee seksiliği dengede tutmak cokk önemli
Sürekli tutkuku olmakk zorunda daa degilll
Gerckten denge doz uyumm cokk onemlii bazenn seksii ateslide olmasinn
bazenn tatlii giyinipp dahaa daa masumm soft sevisme olmalı...
sürekli arzulanan taraf olmak zorundadır bence
Ben uğraşamam ya. 28 yaşında kadar bir erkeğin beni s1kmesi için hiçbir çabaya girmedim. Hayatımı hiçbir zaman bunun üstüne konumlandırmadım. Benden olmaz o. Olmayacak da belli. Bu iş bu kadar yorucuysa ben yapamam bunu.
Bunu sadece bir erkeğin seni s. kmesi olarak görüyorsan olmaz tabi, bugünde olmaz gelecektede olmaz bakış açın yanlış bence, yorucu kısmı eğer kadının kendine bakması makyajı giyimi kuşamıysa kuaförüyse bunu erkek tarafından s. kilmek için değil kendi mutluluğun için yapmalısın, mutlaka karşıdan da beklentilerin olur ama aşkı birlikteliği ya da Seksi tek taraflı düşünme, beni de yanlış anlamış olabilirsin ama bahsettiğim şey senin anladığın gibi bişey değildi
Ya kardeşim size KADINLARIN SADECE MAKYAJLA KUAFÖRLE KENDİNİ MUTLU HİSSETTİĞİNİ DÜŞÜNDÜREN ŞEY NE? JARTİYER VÜCUT ÇORABI SEKSİ İÇ ÇAMAŞIRI GİYEREK KENDİSİNİ MUTLU HİSSETTİĞİNİ DÜŞÜNDÜREN NE? MUTLULUK DENİLEN ŞEY HER AN DELİ GİBİ HAVALARA UÇARAK GEZMEK MİDİR? BENİM ŞU AN SURATIMDA MAKYAJIM YOK SEKSİ İÇ ÇAMAŞIRM YOK SAÇIM BAŞIM KUAFÖRDE YAPILI DEĞİL AMA BEN ŞU AN DELİ S1KMİŞ GİBİ MUTLU DA DEĞİLİM KARALAR BAĞLAMIŞ OTURUYOR DA DEĞİLİM. BEN VÜCUT TEMİZLİĞİMİ YAPARIM DÜZENLİ DUŞUMU ALIRIM KAŞ BIYIK ALDIRIRIM TIRNAKLARIMI UZATMAM KESERİM PİJAMALARIMI GİYER OTURURUM. BEN BÖYLE DE MUTLUYUM. NİYE İLLA BİR HERİF BENİ S1KSİN DİYE ŞEKİLDEN ŞEKİLE GİRMEK ZORUNDAYIM. SKECEKSE BÖYLE S1KSİN?
Sen takılmışın beni s. ikecekler diye sana anlatamam şimdi, düşüncelerine saygı duyarım nasıl yaşamak istediğine ne ben ne başkası karışamaz böyle mutluysan ne güzel
Böyle s1k1lemiyor muyuz? S1kmekten bahsediyorum. Sekste aktif olan erkektir. S1ken erkektir s1k1len kadındır. Sen hiç ben bir erkeği s1ktim diyen kadın gördün mü? Ama kadın s1ktim diyen erkek görmüşsündür. Bir kadının s1kebilmesi için penise ihtiyacı vardır. Yoksa da başka aparatlarla onu taklit ederek yine erkekte olan bir şeyi taklit ederek onu s1kebilir. Olay bu. O yüzden de kadınlar s1kilmek için şekilden şekilde giriyorlar. Ama s1ken erkek olduğu için kadınlar gibi farklı kıyafet tercihleri pozisyonlara falan girmiyorlar.
Her türlü s. kilebilirsin buna bisey dediğimiz yok, kimisi karşısındaki etkilemek ya da iştahını kabartmak için kıyafetten girer olaya kimisi cilveleşir kimisi sadece ben kadınım zaten o bana mecbur der sonuca bakarsan evet düt erkek s. ikilen kadın ama bu toplumsal bir tabu olarak yerleşmiş, bilimsel tarafına bakarsan kadın çok daha fazla zevk alıyor hu durumdan ama erkek kadar peşine düşmüyor
Ben zevk almayacağımı söylemiyorum mastürbasyon yaparken zevk alıyorsam seks yaparken de zevk alacağım bu kesin. Bu p*rno denilen şey çıkıp herkese yayıldı yayılalı herkes bunlar gibi karılar istiyor hayatında git 229 görüşün hepsini oku ben okudum. Karılar da böyle erkekler de böyle. p*rno izliyorum karı böyle deliriyor seks yaptığı için adamın penisini görür görmez falan abartılı abartılı sesler adamın penisini yalarken deli deli hareketler memeye attırmalar yüze attırmalar saçına attırıp jöle olarak kullanan bile gördüm. Hepsinin vücudu çok güzel. Kusursuz yani. Hepsi yatakta türlü türlü pozisyona giriyor. niye değiştiriyorlarsa bir pozisiyondan zevk alıyorsan kal orada yapmaya devam et. Erkekler de bunu görüp yeaaah evet karım da böyle yapacak sevgilim de böyle yapacak diyor kendi kendilerine. :D :D :D İstiyorlar ki penislerini yalarken deli deli bağıralım deli deli zıplayalım, üstlerinde falan. Aklımda ne var biliyor musun eğer evlenebilirsem bir gün kocama aynısnı yapacağım. İngilizce de konuşacağım. Ama aniden yapacağım böyle ona kendisini bir p*rno hissettireceğim ama bu onun için bir parodi olacak. :D :D :D :D
maalesef haklısın, bu dediklerin p*rno yüzünden oluyor, erkekler 20 cm penisim yok diye derdine düşüyor, kadınlar hep oradaki gibi koca penisli adam peşinde, oradaki sahneler öyle çekiliyor sanıyorlar saatler sürüyor o izlediğimiz 30 dakikalık video, ama bu yapıcam dediklerini yaptığında karşındaki ne hisseder bilmiyorum ama insan önce kendi zevk almalı erkeksen s. ikerken zevk alacaksın kadından s. ikilirken zevk alacaksın gerçi kadın doyarsa erkeği zaten tatmin eder o yüzden kadının tatmin olması daha önemli benim için, artık yöntemi nasıl olur bilmem
Bana seks için yapmam gerekenleri yapmak çok yorucu geliyor.
Giyinmek seslenmek gibi şeylerden bahsediyorsan olabilir buda senin tarzın demekki, mesela yazmışın rahat kıyafetlerin altına iç çamaşırı giymeden durmak istiyorum diye o da bir tarz belkide bişey yapmana gerek yoktur doğal halin yeterlidir
Aktif olan erkekse erkek şeker. Aktif olan sensen sen sıkmış olursun sonuçta s1kende şekillerde memnunsa giyim önemli degil
Kadın erkek istediğinde vermelidir vermez ise erkek arayışa girince ağlamamalııdr
Öncelikle bu sorunun bu kadar görüş alacağını hiç düşünmedim. Silmek isterdim silemiyorum. Yazdığım hiçbir şeyi anlamıyorsunuz kendi istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ben SEKS'in olmadığı g0t g0te vererek uyunan bir evlilikten bahsetmiyorum.
Ben mutfak robotu olmaya da özenmiyorum. Evlendiğim zaman da ASLA BÜTÜN EVİN İŞİNİ BEN YAPMAYACAĞIM. Ben sadece erkeklerin seks konusunda çok takıntılı ve istekli olmasını, kadından sürekli istek, tutku beklemesini, seks beklemesini, hep bakımlı olmasını beklemesine kızıyorum.
Arkadaş benim bir sürü sorunum olabilir. Yorgun olabilirim. Mental olarak psikolojik olarak durgun olabilirim. Çalışıyorsam eğer iş yerinde stres beni gerebilir. Ekonomik sorunlar beni gerebilir. Hormonların zaman zaman düşebilir cinsel isteksizlik yaşayabilirim. Kendi ailemle tatsızlığım olabilir. Çocuklarım olabilir varsa da çocuklarımla ilgilenmekten kendimi bıkmış tükenmiş hissedebilirim. Evlendiğim adamın öküzlüğünden bıkmış olabilirim. Öküzlüğü duygusuzluk olarak tanımlarım. Bana sevgi, şefkat göstermeyip sırf s1kmek için yaklaşan bir erkek benim için öküzdür. Ve ben öyle bir erkekle birlikte olmak istemem.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Ben beni sadece s1kecek bir erkek aramıyorum. Kocam dediğim herifin tek fonksiyonu beni s1kmek olmamalı arada benim nazımı, sitemimi, kaprisimi de çekmeli. Olumsuz huylarıma rağmen beni sevebilmeli. Ama bu ben sırf ona. m verdiğim için olmamalı. Siz belki idrak edemiyor olabilirsiniz ama. m ve yaprak bir organ. Bunlar bozulabilir işlevsizleşebilir. Sakatlanabilir. Bitmek tükenmek bilmeyen bir güç değil ". m ve yaprak". Bütün yakınlığınızı. m ve yaprakla sağlarsanız kadın menepoza girince ya da atıyorum rahim kanseri diye bir gerçek var. Toplumda görülme sıklığı hiç de az değil. Testis kanseri var. Erkekler için daha birçok erkek cinsel hastalıkları var. Bunlar HER YAŞTA GÖRÜLEBİLİR. Bunlardan herhangi birine yakalandığınızda aranızdaki bütün sevgi, aşk, paylaşım bitecek mi? Boşanacak mısınız? Bu kadar yorum geldi kadın ve erkeklerden herkes bana yok ben ezikmişim, yok ben isteksizmişim vajinismusmuşum, yok ben aldatılırmışım. Evliliğim bitermiş. Ya arkadaş evliliğimin ömrü. mımın ömrüne kadar sürecekse bitsin gitsin o evlilik.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Çoğu kadın yemek yapmayı evle, evin düzeniyle ilgilenmeyi kölelik, kadınlık gururunu ayaklar altına almak, erkekten aşağılık bir şey olarak görüyor. BEN EVDEKİ BÜTÜN İŞLERİ KADIN YAPACAK DEMİYORUM ZATEN. BEN MUTFAKTA BİR ŞEYLERİ KARIŞTIRIP DENEMEYİ, TADINA BAKMAYI GÜZEL OLDUĞUNDA ÇEVREMDEKİLERE DE YEDİRMEYİ SEVDİĞİMİ SÖYLEDİM HOBİ YANİ. HOBİ ZORUNLULUĞU ALDIĞI VAKİT HOBİ OLMAKTAN ÇIKAR ZATEN. ÜTÜ MESELESİNE GELİRSEK ÜTÜ YAPARSIN YAPMAZSIN BEN ASLINDA ÜTÜYÜ HİÇ SEVMEM. AMA EVLENDİĞİNİZDE NE KADAR FEMİNİST OLURSANIZ OLUN ÇALIŞIN VEYA ÇALIŞMAYIN O HERİF AYŞE YARIN İŞE GİDECEĞİM ŞU MAVİ GÖMLEĞİMİ ÜTÜLEYİVER DİYECEK. BUNA ALIŞTIRIN KENDİNİZİ DEMEYECEĞİNİ SÖYLEYEN HERİF DE YALAN SÖYLER.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Evliliğin ömrü. mın ya da yaprağın ömrü kadar olmamalı. Senin yaprağının ömrü kadının. mından önce ölürse, cephanene erken biterse ne olacak? Yaşın doğruysa 35 yaşındasın. Çok gençsin farkındayım. Diyeceksin ki benim cephanem bitmez. Evet tabii efendim :D Sen füzyon reaktörüsün asla bitmez. Ama diyelim ki bitti diyelim. Karının seni bu gerekçeyle aldatmasına saygı mı duyacaksın?
Bana Özel tepki vermemişsin belli ama bu kadar da tepki gelmesine şaşırdım , bu konu detaylı da konuşulur ama herkes kendi trafından bkınc kendini haklı görür.
Yok sana özel tepki değil. Yorumların 3 tanesi kopyalama yorum en son yaptığım yorum da seninle aynı düşüncede olan bir erkeğe daha yazılmış bir yorum.
Bir de burada kendi tarafı falan yok. Evlilik dediğin şeye başlarken "Her şeye rağmen" birlikte olmak için başlıyorsun. Bunun içinde yoksulluk, zenginlik, hastalık her şey var. Evliliği bu kadar seks üzerine kurgulamak aradan seks gittikten sonra o iki insanın paylaşacağı hiçbir şey kalmamasına sebep olur. Bu senin için de geçerli. Mesela libidona bir zeval geldiğinde ilk yorumundaki gibi düşünen kadın "Bu adam iktidarsız bana yetmez." deyip gider gitmese de aldatır.
Evet her şey olabilir
seks erkekler için bazen yemekten bile önce gelir ve anlattigin şekilde bir kadın bana bile itici geldi istekli ve sınırsız olunmalı aldatilma ihtimalin yüksek
İnsanlar escortlarla ihtiyacını gideriyor artık, veya f*uckbody yapıyor. eğer bir erkek cinsellik sevmediğim için beni terk edecekse tabiri yerindeyse s**gitsin. Aşk Sevgi ve cinsellik apayrı şeyler. Eşim beni başka şeyler için değil. Dış görünüşümü ve içimdeki güzelliği görsün görmüyorsa escortlara gidebilir, kızlar obje değil ne kadar öyle göstermeye çalışsanız da değil
@Papayya0 bir erkeğin evlendiği kadınla her şeyi sertçe yaşama isteği kadını obje olarak gördüğünden mi? Tespitlerinizi çok yanlış buldum çünkü evliliğin yapitasidir cinsellik. Her şey cinsellik değildir cümlesi bu meselenin önemini azaltmiyor. Bir erkek cinsel açıdan karısıyla her şeyi dilediğince yapmayacaksa o zaman neden başka kadına bakmasın ki? Ya başka kadın ona bunları vaat ederse? Adam zaten seninle evleniyorsa seni eşi olarak görüyor kimseyle yaşamadığını senle yaşamak istiyor sende onu vermiyorsun peki ne yapsın?
Yo verilir ama her an her dakika değil, öyle iğrenç yorumlar gördüm ki, mesela eşim beni o gün yapmak istemediğim için boşayacaksa s**"git derim escortlara. Çünkü ben ihtiyaç giderici bir alet değilim insanım. kendimi çok benimsiyorum kendime değer veriyorum, ruh eşim benimle ruhunu birleştirsin herşeyden önce aklı sadece ona çalışan eş istemez kalsın. Allah uzak etsin
Kadınlık erkeklik her insanın içinde vardır. Cinselliğin kendisi zaten dümdüz bir şeydir. Bütün olay öpüşmek ve penis vajina penetrasyonundan ibarettir. Kadının ve erkeğin cinsel organında milyonlarca sinir ucu vardır. O sinir uçları yeterli ve doğru uyarılırsa kişi heyecanlarınır ve orgazm olur. Rahatlık gelir uykuya geçer. Aç kalma dediğin şey bir insanın önceden yaptığı bir şeyi zamanla yapmaması halinde meydana gelen yoksunluk sendromudur. Mesela yemekten bahsediyorsunuz her gün düzenli yemek yediğinde bir öğün atlamak senin için problem olmaz. Çünkü vücudun bunu gerekli enerjiyi zaten önceki öğünlerde almıştır. Ama 1 gün, 2 gün,3 gün boyunca hiçbir şey yemezsen deli gibi yemek yemek istersin. Seks de böyledir. Hatta karnın kurt gibi açken yediğin şeyin basit bir peynir ekmek veya tereyağlı iskender olup olmaması da önemlidir. Sekste de yemekte de mesele bundan ne kadar uzak kaldığındır? Açken koku alma duyun keskinleşir. Uzun zaman seks yapmadıysan sekse yaklaştığında her şey seni daha fazla tatmin eder uyarır hatta çok çabuk boşalma/orgazm olursun. Bu iki durumda da fark eden şey yemeğin malzemeleri/seksi iç çamaşırı, fantezi değildir. Senin ondan ne kadar uzak kaldığındır. Vücudunun istemesidir. Yine evlilik gibi ölünceye kadar sürecek diye başladığın bir yolda TEK EŞLİLİKTE birkaç ay ya da seneden itibaren monotonlaşma, sıradanlaşma olur. Çünkü o kadın o erkek aynı. Sürekli birliktesin. Düzenli her ilişkinin bir gerçeğidir monotonlaşmak, sıradanlaşmak. Monotonlaşınca, sıradanlaşınca o evliliği birlikte tutacak olan şey ise benim sorumun detayında yazdığım şeylerdir. Yoksa evliliğin ömrü en fazla 1 yıldır.
E şimdi babası ölmüş birine aksam gel seks yapcaz zorundasın istekli olmak denir mi? Hayat bu. Olağan akışa uygun olmalı her sey.
Sen bekarmışsın ama kamp kısmı hariç resmen 19 yıllık karımı tarif etmişsin yahu. Ne desem bilemedim 😂😂😂
Onu bunu bilmem ama anlatımına ve rahatlığına bayıldım.
Ve evet tüm söylediklerinde yazdıklarında haklısın.
yemeğin , ütünün zerre önemi yok, sen hiç ütüsü iyi değil diye , ya da yemeği iyi değil diye gözü dışarda olan duydun mu, en faz dışardan yemek söyler , ama diğer konu 1. öncelik, dikkat et
Öncelikle bu sorunun bu kadar görüş alacağını hiç düşünmedim. Silmek isterdim silemiyorum. Yazdığım hiçbir şeyi anlamıyorsunuz kendi istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ben SEKS'in olmadığı g0t g0te vererek uyunan bir evlilikten bahsetmiyorum.
Ben mutfak robotu olmaya da özenmiyorum. Evlendiğim zaman da ASLA BÜTÜN EVİN İŞİNİ BEN YAPMAYACAĞIM. Ben sadece erkeklerin seks konusunda çok takıntılı ve istekli olmasını, kadından sürekli istek, tutku beklemesini, seks beklemesini, hep bakımlı olmasını beklemesine kızıyorum.
Arkadaş benim bir sürü sorunum olabilir. Yorgun olabilirim. Mental olarak psikolojik olarak durgun olabilirim. Çalışıyorsam eğer iş yerinde stres beni gerebilir. Ekonomik sorunlar beni gerebilir. Hormonların zaman zaman düşebilir cinsel isteksizlik yaşayabilirim. Kendi ailemle tatsızlığım olabilir. Çocuklarım olabilir varsa da çocuklarımla ilgilenmekten kendimi bıkmış tükenmiş hissedebilirim. Evlendiğim adamın öküzlüğünden bıkmış olabilirim. Öküzlüğü duygusuzluk olarak tanımlarım. Bana sevgi, şefkat göstermeyip sırf s1kmek için yaklaşan bir erkek benim için öküzdür. Ve ben öyle bir erkekle birlikte olmak istemem.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Ben beni sadece s1kecek bir erkek aramıyorum. Kocam dediğim herifin tek fonksiyonu beni s1kmek olmamalı arada benim nazımı, sitemimi, kaprisimi de çekmeli. Olumsuz huylarıma rağmen beni sevebilmeli. Ama bu ben sırf ona. m verdiğim için olmamalı. Siz belki idrak edemiyor olabilirsiniz ama. m ve yaprak bir organ. Bunlar bozulabilir işlevsizleşebilir. Sakatlanabilir. Bitmek tükenmek bilmeyen bir güç değil ". m ve yaprak". Bütün yakınlığınızı. m ve yaprakla sağlarsanız kadın menepoza girince ya da atıyorum rahim kanseri diye bir gerçek var. Toplumda görülme sıklığı hiç de az değil. Testis kanseri var. Erkekler için daha birçok erkek cinsel hastalıkları var. Bunlar HER YAŞTA GÖRÜLEBİLİR. Bunlardan herhangi birine yakalandığınızda aranızdaki bütün sevgi, aşk, paylaşım bitecek mi? Boşanacak mısınız? Bu kadar yorum geldi kadın ve erkeklerden herkes bana yok ben ezikmişim, yok ben isteksizmişim vajinismusmuşum, yok ben aldatılırmışım. Evliliğim bitermiş. Ya arkadaş evliliğimin ömrü. mımın ömrüne kadar sürecekse bitsin gitsin o evlilik.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Çoğu kadın yemek yapmayı evle, evin düzeniyle ilgilenmeyi kölelik, kadınlık gururunu ayaklar altına almak, erkekten aşağılık bir şey olarak görüyor. BEN EVDEKİ BÜTÜN İŞLERİ KADIN YAPACAK DEMİYORUM ZATEN. BEN MUTFAKTA BİR ŞEYLERİ KARIŞTIRIP DENEMEYİ, TADINA BAKMAYI GÜZEL OLDUĞUNDA ÇEVREMDEKİLERE DE YEDİRMEYİ SEVDİĞİMİ SÖYLEDİM HOBİ YANİ. HOBİ ZORUNLULUĞU ALDIĞI VAKİT HOBİ OLMAKTAN ÇIKAR ZATEN. ÜTÜ MESELESİNE GELİRSEK ÜTÜ YAPARSIN YAPMAZSIN BEN ASLINDA ÜTÜYÜ HİÇ SEVMEM. AMA EVLENDİĞİNİZDE NE KADAR FEMİNİST OLURSANIZ OLUN ÇALIŞIN VEYA ÇALIŞMAYIN O HERİF AYŞE YARIN İŞE GİDECEĞİM ŞU MAVİ GÖMLEĞİMİ ÜTÜLEYİVER DİYECEK. BUNA ALIŞTIRIN KENDİNİZİ DEMEYECEĞİNİ SÖYLEYEN HERİF DE YALAN SÖYLER.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Evliliğin ömrü. mın ya da yaprağın ömrü kadar olmamalı. Senin yaprağının ömrü kadının. mından önce ölürse, cephanene erken biterse ne olacak? Yaşın doğruysa 35 yaşındasın. Çok gençsin farkındayım. Diyeceksin ki benim cephanem bitmez. Evet tabii efendim :D Sen füzyon reaktörüsün asla bitmez. Ama diyelim ki bitti diyelim. Karının seni bu gerekçeyle aldatmasına saygı mı duyacaksın?
Zorundalık diye birleri kabul etmiyorum ben şahsen. Ama tabiki artısı olur tabiki daha hoş olur.
Kadın zorunlu ya da erkek zorunlu denek doğru değil. Çiftin ten ve libido uyumu önemli olan..
evliliğin yarısı yatak diğer yarısı mutfak demiş büyüklerimiz
hangi büyükler mi?
ben ya ben.
Bak canım bizde bir söz var;
Kadın; mutfakta aşçı, salonda dost, yatakta... olmalı öyle olmayan kadindan kadınlık beklenmez..
Ben onu yapamam. Ben tiyatrocu değilim her yerde farklı yüzüm olsun. Ben nasıl istersem öyle olurum.
Biliyorum öyle olman lazım demiyorum erkekler bunu istiyor diyorum sadece
Ben senin yapacaklarını da yapmam, en iyisi evlenmeyeyim hahahjshd
Tam cevap yazacaktim ki 6 gün once paylaşıldığını gördüm
Ya ne kadar çok seks demişsin sekste seks he seks tamam ya tutukulu sevişmek felan istiyorsun evlendiğinde anladık bu kadar boş bi yazıyı neden okudum benden çaldığın 3dkmı geri ver
Ulan saIak seks demeyeceğim de ne diyeceğim? Cima mı diyeyim?
Yani bence kesinlikle tutkulu ateşli istekli ihtiraslı şehvetli seksi e***** olmak zorundasınız kızlar Yoksa kocalarımız yani Bizler gider başka kadınlara tak tak tak yaparız
Bizler değil benim gibi abazanlar olarak değiştirmeliydin. Ama sen bilirsin, o kadar istiyorsan escortlarla yaşa seee you🧏🏼♀️
No no no no no no no e***** var çok pahalı Ben var beleşe istiyor yani o dediğiniz Türk kadınlar bu işi para için yaptıkları için zevk Vermiyorlar yani bu işi Zevk için yapan bir kadın bulursak Ancak o şekilde olur yoksa parayla bu iş olmaz
Oğlum bir sürü erkek 40 yaşından itibaren sertleşme, boşalma sorunu yaşıyor. Ciddi oranda seks performansı düşüyor. Bu Türkiye'de çok yoğun inanmıyorsan git google'da araştır. Bence senin bunu demen yaşın itibarıyla kendi ayağına sıkman demek :D :D :D :D
Denedinmi hepsini
Denemeye gerek yok. Cinsel sorunlar genelde erkeklerde 40-45 yaştan itibaren görülmeye başlıyor.
😃😃😃bende o dediklerinden yok
Tutkulu biri değil gibisin istediğin gibi davran. Yemek yapmak, şefkat göstermek sürekli böyle olursa kendimi unuturum annesi değilim.
İsteyen istediğini giyer ya da giymez nasıl istiyorsa öyle davranmasını söyledim illa öyle olmak zorunda değil. Kaldı ki dediğim şu o bunlara sitem ederken ben de kadınların yemek yapayım, şefkat göstereyim annesi olmadıklarını söylüyorum. Obje görüyorsa şu an ne olarak görüyor kendini yemek yapmak ıvır zıvırla? Sonuç olarak evlilik sadece cinsellik değil veya her gün yemek yapayım değil her gün 7/24 düşünmezsin cinsellik abartı.
Şahsen hergün beraber yeni yemek tarifleri deneyen çiftleri de gördüm. Düşünceleriniz çok kalıplaşmış yemeği kadın yapmak zorunda değil kadın memnun etmek zorunda değil, ilişki 2 taraflı bir şey ve cinsellik ve aşk apayrı.. Sırf cinsellik yaşamak için evlenen veya sevgili yapan o kadar arkadaşım oldu ki. Bilemiyorum ben öyle bakmıyorum. Sizin gibi düşünceler çoğaldıkça kadınlar obje gibi görülmeye devam edecek. Herkes kendine yakışanı yapar buna çok inanıyorum, iyi akşamlar
Kusura bakmayın ama gerçekten yanlış anlamışsınız ben de yemeği kadın yapmak zorunda değil diye savunuyorum yok kendimi unuturum dediğim kısım kendi benliğim ben bu değilim ne objeyim ne de onun annesiyim kendisi obje görünmek istemiyor ama kalkıp annesi gibi görünüyor kalıplaşmış diyorsunuz ben evliliğe bile karşıyım sırf cinsellik içinse evlilik denklik sözleşmesi memnun etmek kadının görevi demedim tek taraflı olmaz evlilik siz gerçekten lafları çarpıtıyorsunuz
“Yani böyle evcimen olup, mutfakta yemek pişirmeyi seven, kocasına falan şefkatli davranan, sevgisini güzel yemekler pişirerek gösteren” bunu yazmış görevi olarak görüyor şu paragrafın neresinde eşiyle yemek yapmaktan bahsediyor ben tekrar söylüyorum isteyen istediğini yapmak ve davranmakta özgür herkese laf yetiştireceğim diye alakasız bir ton şey yazıyorsunuz dediğimden haklısınız herkes kendine yakışanı yapar.
Ben de bunu diyorum sadece cinsellik ya da evin işleri değil ortak bir yaşam evlilik. Kölesi değilim onun hayat paylaşacağız onu memnun etmek için dünyaya getirilmedim her şeyden önce bir bireyim.
Dogal kadın olsun haliyle hareketiyle sexsi ile bagırmasın inlemesin
Yorumunu dinledim sorunu okudum kesinlekle doğru seni alkışlıyorum 👏👏👏👏
Erkekler ateşli kadınlardan hoşlanırlar. İstisna vardır tabii ama o da kaideyi bozmaz.
Güncellemende yazdıkların gayet mantıklı, ev işi yapan kadın asla kimseciklere yaranamaz. Onun yerine kendinize bakın.
Çok uzun yazmışsın ya haftada iki gün seksi giyin yapın işte
erkeklerde yorulup maç izleyip kahveye gider bazen , sen de hep p*rno olamazsın. Her hali güzeldir sevince😊
bu yaptığın yorum gayed doğal çok kötü deği sadece çılgınlık falan yok aşırılığı sevmiyorsun
zamanla momoonlaşıyor doğru
ses atmışsın onu dinliyorum
çok mantıklı güzel açıklama
sürekli zaten olmaz
yoksun artık
çok ilgi çekmişsin
Yoksun artık derken?
o tutku olsa ayrılmalar olmaz
Bravo cidden tam olarak anlatmışsın burada herkes p*rno yıldızı öyle bir hayatları olsa zaten bu kadar dillendirmez kimse :)
Millete bakma sen millet uçuyor sıkmak nasılsa bedava
Bence hayirr kadın dediğin robotmu
eğer kocan sekste istekli arzulu ve seni tatmin ediyor ise sende ona ayak uydurmalısın yoksa başkasına gider bunun tam tersi kadın içinde geçerli
ben tercıh ederım sonucta yaptıkların yabana atılır degıl. bence ıdeal kadınsın erkegını mutlu edersın
Erkeğin doğası konusunun arastırın, sizin evet güzl olumlu yanlarınız var ama renkler ve semboller cagrısımı var.
Erkeğin doğasıyla alakası yok bu konunun.
Peki, öyle olsun😊
Bir kadın yapay olarak tutkulu değil gerçekten tutkulu olmalı cinsellik sevmeyen bir kadın istemem doğrusu...
Cinsellik sevmiyor değilim ama öyle bir anlatıyorlar ki sanki hiç yarın yokmuş gibi seks yapmak lazımmış gibi. Bütün hayatın seks olmalıymış gibi.
Evet genelde cinsellik olmalı ama sürekli değil birde burada ki asıl sorun iki tarafında libidoları eşit olmaması libido seviyeleri farklı olunca sorunlar çıkıyor.
Ayrıca fantezisi olmayan pozisyon sevmeyen düz birini de istemem.
Kaç pozisyon var? Misyoner kadının veya erkeğin üstte olduğu pozisyon, bir de kadının domaldığı doggy, 69 pozisyonu bu kadar. Başka ne var?
Oral var gerçi 69 olarak belirtmişsin dahada aman aman istediğim bir şey yok zaten bunlar fazla ve uçuk istekler değil bana göre.
Sesli yanıtını dinledim gayet güzel anlatmışsın derdini benim demek istediğim şey zaten sürekli her gün yapılacak seks değil yeri gelince özleyeceksin arzulayacaksın araya çok uzun değil ama hafif zamanlar. girecek ki tadı çıksın pozisyon olacakta evet bir fark yok girilen gidilen sonuç aynı ama görsel farklılık var dog pozisyonu ve kucağa alma pozisyonu mesela görsel olarak çok hoşuma gidiyor tek mesele bu
Sen zihniyetim değişti yazmışsın ama hiç değişmemiş bu gidişle evleneceğin adamla hiç mutlu olamazsın sen cinsellik kadından erkeğe lütuf değildir iki tarafında birbirini arzulaması istemesidir Allah inşallah senin kafada biriyle evlenmeme nasip olmaz benim...
Ya tamam ben de seks yapacağım dedim seksten nefes aldırmayacağım dedim olay bu.
Hayır zorunda değil kadın erkeğin kölesi mi sanki!
Bacım sen çok hayaller kuruyorsun hayat senin kurduğun hayalleri ne yazık ki gerçekleştirmiyor benden söylemesi
Herkes bir hayal dünyasında yaşıyor. Bu da benim hayalim o zaman.
Umarım gerçekleşir hayalin
seks önemli ama evlilik ondan ibaret değil
8 dakikamı sana ayırıp dinledim mantıklı konuşmuşsun
Kimse zorunlu değil. Ama sürekli isteksiz olmakta iyi değil hem erkek hem kadın açısından.
Offf okurken bile canım sıkıldı 😒
Sürekli istesen de olmaz ama yatakta da esefrman giymesi be ablacım
Esefrman değil eşofman. Ve evet eşofman giyerim. Eşofmanla daha rahat ederim.
Öncelikle bu sorunun bu kadar görüş alacağını hiç düşünmedim. Silmek isterdim silemiyorum. Yazdığım hiçbir şeyi anlamıyorsunuz kendi istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ben SEKS'in olmadığı g0t g0te vererek uyunan bir evlilikten bahsetmiyorum.
Ben mutfak robotu olmaya da özenmiyorum. Evlendiğim zaman da ASLA BÜTÜN EVİN İŞİNİ BEN YAPMAYACAĞIM. Ben sadece erkeklerin seks konusunda çok takıntılı ve istekli olmasını, kadından sürekli istek, tutku beklemesini, seks beklemesini, hep bakımlı olmasını beklemesine kızıyorum.
Arkadaş benim bir sürü sorunum olabilir. Yorgun olabilirim. Mental olarak psikolojik olarak durgun olabilirim. Çalışıyorsam eğer iş yerinde stres beni gerebilir. Ekonomik sorunlar beni gerebilir. Hormonların zaman zaman düşebilir cinsel isteksizlik yaşayabilirim. Kendi ailemle tatsızlığım olabilir. Çocuklarım olabilir varsa da çocuklarımla ilgilenmekten kendimi bıkmış tükenmiş hissedebilirim. Evlendiğim adamın öküzlüğünden bıkmış olabilirim. Öküzlüğü duygusuzluk olarak tanımlarım. Bana sevgi, şefkat göstermeyip sırf s1kmek için yaklaşan bir erkek benim için öküzdür. Ve ben öyle bir erkekle birlikte olmak istemem.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Ben beni sadece s1kecek bir erkek aramıyorum. Kocam dediğim herifin tek fonksiyonu beni s1kmek olmamalı arada benim nazımı, sitemimi, kaprisimi de çekmeli. Olumsuz huylarıma rağmen beni sevebilmeli. Ama bu ben sırf ona. m verdiğim için olmamalı. Siz belki idrak edemiyor olabilirsiniz ama. m ve yaprak bir organ. Bunlar bozulabilir işlevsizleşebilir. Sakatlanabilir. Bitmek tükenmek bilmeyen bir güç değil ". m ve yaprak". Bütün yakınlığınızı. m ve yaprakla sağlarsanız kadın menepoza girince ya da atıyorum rahim kanseri diye bir gerçek var. Toplumda görülme sıklığı hiç de az değil. Testis kanseri var. Erkekler için daha birçok erkek cinsel hastalıkları var. Bunlar HER YAŞTA GÖRÜLEBİLİR. Bunlardan herhangi birine yakalandığınızda aranızdaki bütün sevgi, aşk, paylaşım bitecek mi? Boşanacak mısınız? Bu kadar yorum geldi kadın ve erkeklerden herkes bana yok ben ezikmişim, yok ben isteksizmişim vajinismusmuşum, yok ben aldatılırmışım. Evliliğim bitermiş. Ya arkadaş evliliğimin ömrü. mımın ömrüne kadar sürecekse bitsin gitsin o evlilik.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Çoğu kadın yemek yapmayı evle, evin düzeniyle ilgilenmeyi kölelik, kadınlık gururunu ayaklar altına almak, erkekten aşağılık bir şey olarak görüyor. BEN EVDEKİ BÜTÜN İŞLERİ KADIN YAPACAK DEMİYORUM ZATEN. BEN MUTFAKTA BİR ŞEYLERİ KARIŞTIRIP DENEMEYİ, TADINA BAKMAYI GÜZEL OLDUĞUNDA ÇEVREMDEKİLERE DE YEDİRMEYİ SEVDİĞİMİ SÖYLEDİM HOBİ YANİ. HOBİ ZORUNLULUĞU ALDIĞI VAKİT HOBİ OLMAKTAN ÇIKAR ZATEN. ÜTÜ MESELESİNE GELİRSEK ÜTÜ YAPARSIN YAPMAZSIN BEN ASLINDA ÜTÜYÜ HİÇ SEVMEM. AMA EVLENDİĞİNİZDE NE KADAR FEMİNİST OLURSANIZ OLUN ÇALIŞIN VEYA ÇALIŞMAYIN O HERİF AYŞE YARIN İŞE GİDECEĞİM ŞU MAVİ GÖMLEĞİMİ ÜTÜLEYİVER DİYECEK. BUNA ALIŞTIRIN KENDİNİZİ DEMEYECEĞİNİ SÖYLEYEN HERİF DE YALAN SÖYLER.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Bunları okuycak kadar vakitm yok küsur bakma.
Olmaz ikitarafda olamaz hayat şartları bir süre aonra iki tarafında öldürür çünkü
Yemek uyarlaması yapalım mesela. Şimdi bergüm pilavı aynı şekilde yapıp aynı pirinci kullanıp aynı tabakta aynı masada aynı sade şekli ile kaç gün boyunca isteyerek keyif alarak yersin?
sen pilavı kaç şekilde yiyorsun bir de hele bana. Kaç çeşit pilav biliyorsun? Ben sebzeli bulgur pilavı, sade pirinç pilavı, nohutlu, arpa şehriyeli pirinç pilavı bir de tavuklu pirinç pilavı biliyorum. Senin bildiğin başka hiç duyulmamış bir pilav tarifi varsa ver tarifini de öğrenelim. Aynı masada, aynı tabakta yemekten bahsediyorsun? Senin evinde kaç tane masa var? Her yemek yediğinde yeni bir yemek masası mı alıyorsun? Her seferinde sıfırdan yeni bir yemek takımı mı alıyorsun? Bizim evde senelerdir aynı tencere, tabak, aynı masa var. Kaç gün boyunca isteyerek keyif alarak yersin ki demişsin 1 gün boyunca ağzına lokma koyma akşam önüne sade pilav gelsin o pilavı açlıktan ekmekle bile yersin. Sekste de böyledir. Sekste neyi farklı yapabilirsin mk? Sokacağın yer belli öpeceğin yalayacağın yer belli. Karı aynı karı, adam aynı adam. Her seferinde başka biriyle mi seks yapacaksın? Araya zaman girdiğinde içinden seks yapma isteği gelince yine aynı alet edevat takım taklavat yöntemleri kullanıp seks yapacaksın. Sekste ne yapacaksın? Öpüş koklaş orasını burasını sık, iki vajinayı elle uyar, karşılıklı oral seks, bir kadın üstte bir erkek üstte finiş bitti. Sonra da dön g0yünü uyu. Bitti gitti lan işte.
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama 2-3 yaşından itibaren dişlerin çıkmaya başladığından şu zamana kadar sayısız kez pilav yedin. Bu zamana kadar da bu bahsettiğim pilavlardan başka pilav yemedin Eğer Çin-Kore-Japon mutfağından yemediysen tabi. Peki bugün bu yaşında hala pilav canın ister mi ister, yer misin yersin. Hiç dedin mi kendine ya arkadaş 33 yaşında adamım 30 yıldır aktif pilav yiyicisiyim bıktım bu pilavdan daha da ağzıma koymam sıkıldım hep aynı pilav diyor musun? Demiyorsun. Ben de ondan bahsediyorum işte. Evlilikteki seks de böyledir. İnsanlar ölünceye kadar birliktelik, sadakat diye çıkıyorlar yola. Sen ne yaparsan yap o evlilikteki seks de birkaç ay sonra sıradanlaşacak. Ama sen yine o seksi karnın acıktıkça yapmaya devam edeceksin. İstersen baş aşağı halde sok, istediğin şekilde sok çıkar, em emdir. Pilavın malzemeleri aynı.
Sevgili gizli soran lütfen bu tartış aya mesaj kutusundan devam edelim. Çok eğlenceli oluyor pilav konusu 😄
Oğlum ben hiç güzel pilav yapamam bütün pilavlarım ya lapa olur ya da sütlaçımsı olur hiç daha kıvamını tutturamadım onun.
Ahaha bende hiç yapamazdım deneye deneye yaptım en sonunda pratiklik işe yarıyor denemek lazım
Varsa banada yolla.😄
hayır ama erkek öyle olmak zorunda
Her erkek farklıdır güzelim bende küfür etmiyorum sevişirken daha çok sessiz oluyprum anın tadını çıkarıyorum mesela
Bazı konularda haklı bazılarında haksızsın.
Seksi iç çamaşırı seksi kıyafetler gerekli şeyler. Karanlıkta sürekli olması karşındaki kişiyi görmemek falan saçma. İnleme kısmına fazlaca gerek yok ama az az olabilir. Argo zaten saçma geliyor. Sekste konuşmak saçma geliyor anca yavaş yavaş sevişme varsa sohbet havasında olabilir. Fanteziler de ışık varken birbirini görerek yapılmalı. Erkek için görüntü önemlidir bu yüzden karanlıkta neden herhangi bir şey yapılsın? Zaten eşinin güzelliğini görmek isteyecektir. Oral konusunda da çok fazla zorlama olmasına gerek yok ama kafayı bastırmak falan bunlar olabilir iki taraf içinde. Kadın her zaman istekli olmasa bile genelde istekli olmalı bu aslında eşler arasında uyuma göre değişir. Haftada bir kez seks olacaksa evliliğin amacı ne? En azından 3 kere seks olmalı. Aynı evde sevdiğinle beraber değil misin sonuçta. Bunlar dışında ilgi alaka beraber bakım yapmak sevişmek sarılmak bunlar her gün olabilir olmalı da. Yani tamamen haklı değilsin maalesef. Burada sana hak veren erkeklerin çoğu da gerçekte hepsini kabul etmeyecektir zaten. Yazdıklarıma karşı görüş yazarsan eleştirirsen sevinirim.
Öncelikle bu sorunun bu kadar görüş alacağını hiç düşünmedim. Silmek isterdim silemiyorum. Yazdığım hiçbir şeyi anlamıyorsunuz kendi istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ben SEKS'in olmadığı g0t g0te vererek uyunan bir evlilikten bahsetmiyorum.
Ben mutfak robotu olmaya da özenmiyorum. Evlendiğim zaman da ASLA BÜTÜN EVİN İŞİNİ BEN YAPMAYACAĞIM. Ben sadece erkeklerin seks konusunda çok takıntılı ve istekli olmasını, kadından sürekli istek, tutku beklemesini, seks beklemesini, hep bakımlı olmasını beklemesine kızıyorum.
Arkadaş benim bir sürü sorunum olabilir. Yorgun olabilirim. Mental olarak psikolojik olarak durgun olabilirim. Çalışıyorsam eğer iş yerinde stres beni gerebilir. Ekonomik sorunlar beni gerebilir. Hormonların zaman zaman düşebilir cinsel isteksizlik yaşayabilirim. Kendi ailemle tatsızlığım olabilir. Çocuklarım olabilir varsa da çocuklarımla ilgilenmekten kendimi bıkmış tükenmiş hissedebilirim. Evlendiğim adamın öküzlüğünden bıkmış olabilirim. Öküzlüğü duygusuzluk olarak tanımlarım. Bana sevgi, şefkat göstermeyip sırf s1kmek için yaklaşan bir erkek benim için öküzdür. Ve ben öyle bir erkekle birlikte olmak istemem.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Ben beni sadece s1kecek bir erkek aramıyorum. Kocam dediğim herifin tek fonksiyonu beni s1kmek olmamalı arada benim nazımı, sitemimi, kaprisimi de çekmeli. Olumsuz huylarıma rağmen beni sevebilmeli. Ama bu ben sırf ona. m verdiğim için olmamalı. Siz belki idrak edemiyor olabilirsiniz ama. m ve yaprak bir organ. Bunlar bozulabilir işlevsizleşebilir. Sakatlanabilir. Bitmek tükenmek bilmeyen bir güç değil ". m ve yaprak". Bütün yakınlığınızı. m ve yaprakla sağlarsanız kadın menepoza girince ya da atıyorum rahim kanseri diye bir gerçek var. Toplumda görülme sıklığı hiç de az değil. Testis kanseri var. Erkekler için daha birçok erkek cinsel hastalıkları var. Bunlar HER YAŞTA GÖRÜLEBİLİR. Bunlardan herhangi birine yakalandığınızda aranızdaki bütün sevgi, aşk, paylaşım bitecek mi? Boşanacak mısınız? Bu kadar yorum geldi kadın ve erkeklerden herkes bana yok ben ezikmişim, yok ben isteksizmişim vajinismusmuşum, yok ben aldatılırmışım. Evliliğim bitermiş. Ya arkadaş evliliğimin ömrü. mımın ömrüne kadar sürecekse bitsin gitsin o evlilik.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Çoğu kadın yemek yapmayı evle, evin düzeniyle ilgilenmeyi kölelik, kadınlık gururunu ayaklar altına almak, erkekten aşağılık bir şey olarak görüyor. BEN EVDEKİ BÜTÜN İŞLERİ KADIN YAPACAK DEMİYORUM ZATEN. BEN MUTFAKTA BİR ŞEYLERİ KARIŞTIRIP DENEMEYİ, TADINA BAKMAYI GÜZEL OLDUĞUNDA ÇEVREMDEKİLERE DE YEDİRMEYİ SEVDİĞİMİ SÖYLEDİM HOBİ YANİ. HOBİ ZORUNLULUĞU ALDIĞI VAKİT HOBİ OLMAKTAN ÇIKAR ZATEN. ÜTÜ MESELESİNE GELİRSEK ÜTÜ YAPARSIN YAPMAZSIN BEN ASLINDA ÜTÜYÜ HİÇ SEVMEM. AMA EVLENDİĞİNİZDE NE KADAR FEMİNİST OLURSANIZ OLUN ÇALIŞIN VEYA ÇALIŞMAYIN O HERİF AYŞE YARIN İŞE GİDECEĞİM ŞU MAVİ GÖMLEĞİMİ ÜTÜLEYİVER DİYECEK. BUNA ALIŞTIRIN KENDİNİZİ DEMEYECEĞİNİ SÖYLEYEN HERİF DE YALAN SÖYLER.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Ben her zaman seks olsun demedim ki zaten. İlgi falan da olacak zaten. Olmalı da. Stres diyorsun stres zaten seks ile azaltılır beraberlikle sarılma ile azalır.
Bu arada erkeğin hastalığı falan olursa ciddi bir şekilde genelde kadınlar ilişkiyi beya evliliği bitirmeye çalışıyor. Her kadın demiyorum ama kadınlarda bu durum daha fazla.
Feminizmle ilişki zaten yürümez. Ben feminist falan da değilim. Feminist biriyle de birliktelik kurmam. Feminizmin insan doğası ile alakası yok. Ben senin dediklerini anlıyorum merak etme sen benim dediklerimi anlamamışsın. Kopyala yapıştır yapmak yerine keşke doğru düzgün yazsaydın aldatılırsın falan diye bir durumda yok ortada faka şu bir gerçek erkek istediği cinselliği alamazsa bir şekilde bırakmak isteyebilir. Evlilikte eşler birbirinin cinsellik durumunu gidermeli bu zorunluluk kanunen de böyle zaten.
O zaman penisi işlevselliğini yitirinceye kadar para vererek falan cinsel isteğini giderebilir. Çünkü boşanan çoğu erkek boşandıktan sonra evliykenki halinden daha az seks yapıyor. Kadınlarla daha az birlikte oluyor. Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan da oluyorlar.
Bu dediğin her erkek için geçerli değil. Birçok erkek kendini kısıtlamadı ise ve statü sahibi yüksek değer alfa bir erkek ise bu onu etkilemez. Senin dediğine göre o zaman erkek adam akıllı cinsel alamasa eşinden sürekli ona itaat mi edecek sürekli eşini mi bekleyecek? Bu nasıl evlilik? Evlilikte bunları birbirine yapmak zorunluluk zaten.
Esas erkek için geçerli. Boşanmış da olsa evlenmemiş de olsa kadınlar hiçbir zaman seks yapacak partner sıkıntısı yaşamazlar. Ama uygun kişiyi bulma sıkıntısı yaşarlar. Erkekler ise yapacak kişi bulamazlar.
Alfa erkek yapacak kişiyi bulur. Yapamayan da eskorta gider. Bu dediğin bizzat kadın ne zaman isterse cinsellik evlilikte o zaman olur mantığı.
Yaptığın şey baya çekici olmuş.
Ne yapmışım?
Güncelleme
evet yoksa erkek sıkılıp onu aldatir
Öncelikle bu sorunun bu kadar görüş alacağını hiç düşünmedim. Silmek isterdim silemiyorum. Yazdığım hiçbir şeyi anlamıyorsunuz kendi istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ben SEKS'in olmadığı g0t g0te vererek uyunan bir evlilikten bahsetmiyorum.
Ben mutfak robotu olmaya da özenmiyorum. Evlendiğim zaman da ASLA BÜTÜN EVİN İŞİNİ BEN YAPMAYACAĞIM. Ben sadece erkeklerin seks konusunda çok takıntılı ve istekli olmasını, kadından sürekli istek, tutku beklemesini, seks beklemesini, hep bakımlı olmasını beklemesine kızıyorum.
Arkadaş benim bir sürü sorunum olabilir. Yorgun olabilirim. Mental olarak psikolojik olarak durgun olabilirim. Çalışıyorsam eğer iş yerinde stres beni gerebilir. Ekonomik sorunlar beni gerebilir. Hormonların zaman zaman düşebilir cinsel isteksizlik yaşayabilirim. Kendi ailemle tatsızlığım olabilir. Çocuklarım olabilir varsa da çocuklarımla ilgilenmekten kendimi bıkmış tükenmiş hissedebilirim. Evlendiğim adamın öküzlüğünden bıkmış olabilirim. Öküzlüğü duygusuzluk olarak tanımlarım. Bana sevgi, şefkat göstermeyip sırf s1kmek için yaklaşan bir erkek benim için öküzdür. Ve ben öyle bir erkekle birlikte olmak istemem.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Ben beni sadece s1kecek bir erkek aramıyorum. Kocam dediğim herifin tek fonksiyonu beni s1kmek olmamalı arada benim nazımı, sitemimi, kaprisimi de çekmeli. Olumsuz huylarıma rağmen beni sevebilmeli. Ama bu ben sırf ona. m verdiğim için olmamalı. Siz belki idrak edemiyor olabilirsiniz ama. m ve yaprak bir organ. Bunlar bozulabilir işlevsizleşebilir. Sakatlanabilir. Bitmek tükenmek bilmeyen bir güç değil ". m ve yaprak". Bütün yakınlığınızı. m ve yaprakla sağlarsanız kadın menepoza girince ya da atıyorum rahim kanseri diye bir gerçek var. Toplumda görülme sıklığı hiç de az değil. Testis kanseri var. Erkekler için daha birçok erkek cinsel hastalıkları var. Bunlar HER YAŞTA GÖRÜLEBİLİR. Bunlardan herhangi birine yakalandığınızda aranızdaki bütün sevgi, aşk, paylaşım bitecek mi? Boşanacak mısınız? Bu kadar yorum geldi kadın ve erkeklerden herkes bana yok ben ezikmişim, yok ben isteksizmişim vajinismusmuşum, yok ben aldatılırmışım. Evliliğim bitermiş. Ya arkadaş evliliğimin ömrü. mımın ömrüne kadar sürecekse bitsin gitsin o evlilik.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Çoğu kadın yemek yapmayı evle, evin düzeniyle ilgilenmeyi kölelik, kadınlık gururunu ayaklar altına almak, erkekten aşağılık bir şey olarak görüyor. BEN EVDEKİ BÜTÜN İŞLERİ KADIN YAPACAK DEMİYORUM ZATEN. BEN MUTFAKTA BİR ŞEYLERİ KARIŞTIRIP DENEMEYİ, TADINA BAKMAYI GÜZEL OLDUĞUNDA ÇEVREMDEKİLERE DE YEDİRMEYİ SEVDİĞİMİ SÖYLEDİM HOBİ YANİ. HOBİ ZORUNLULUĞU ALDIĞI VAKİT HOBİ OLMAKTAN ÇIKAR ZATEN. ÜTÜ MESELESİNE GELİRSEK ÜTÜ YAPARSIN YAPMAZSIN BEN ASLINDA ÜTÜYÜ HİÇ SEVMEM. AMA EVLENDİĞİNİZDE NE KADAR FEMİNİST OLURSANIZ OLUN ÇALIŞIN VEYA ÇALIŞMAYIN O HERİF AYŞE YARIN İŞE GİDECEĞİM ŞU MAVİ GÖMLEĞİMİ ÜTÜLEYİVER DİYECEK. BUNA ALIŞTIRIN KENDİNİZİ DEMEYECEĞİNİ SÖYLEYEN HERİF DE YALAN SÖYLER.
BU YORUM BİRÇOK KİŞİYE KOPYALANMIŞ BİR YORUMDUR ÇÜNKÜ HEPİNİZ AYNI YORUMLARI YAPIYORSUNUZ. SORUYU GÜNCELLEMEK İSTEDİM AMA GÜNCELLEYEMİYORUM.
Bence olmak zorundadır kadın sürekli verici olmalı Erkek kadından beklediği şey bu sonuçta vereceksin yani uzat uzatma
Erkekler kadınları obje gibi görüyor. Yorumların çoğu bunu gösteriyor ve bazı pasif kadınlarda laf etmiyor. Böyle oldukça bu zihniyet çoğalacak kahretsin. Ama yapacak bir şey yok
Ya evlendikten sonra bir sakınca yok ki bunda gırgır şamata eğlence kadın erkek ilişkisi seks falan filan işte kafaya takacak bir şey yok Kadın obje falan da değildir Ayrıca Kim diyor onu
Ben evlendikten sonra sakınca var demedim. Ama yorumunda kadın hep verici olmak zorunda demişsin,, *Yooo sürekli verici olmak zorunda değil * eğer ilerideki eşim hergün cinsellik yaşamak istemediğim için gidecekse. Escortlarlara s *gidebilir. Yolu açık olsun şahsenn
Ya Olayı şuraya getirmeye çalışıyorum Aslında Bunlar çok basit konular bu tarz şeyler için kavga edip ayrılmaya falan da gerek yok bence kadın da her gün istesin yani ne olacak ki Ne var bunda ya
Ya neden istesin herkes bir olmak zorunda mı bu ne biçim zihniyet. Escort kaynıyor etraf umrumda olmaz
Senin evli yüzünden hayır gelmez ha sana söyleyeyim Bu kafayla gitme zihniyetin çok yanlış
Aynen :D kendimi obje gibi görmediğim kendime değer verdiğim için yanlışım :) sizin gibi sapıklar yüzünden çıplak dolaşıyorlar artık sorun sizde de değil. Sorun bizzat kızlarda çünkü artık çok basitleştiriyorlar kendilerini..
İnsan üremesinde erkeğin spermlerinden en hızlı olup yumurtaya yaklaşan yumurtayı döller. İşte senin de marifetin bu. Sadece hızlı olduğun için doğmuşsun. Milyarlarca spermin içinden maalesef sen hızlı çıkıp ananın yumurtasını döllemişsin ortaya çıkan bu sıfat işte. :/
Ya bir s********* anasını s********* çocuğu lafının dikkat et Senin Allah'ını kitabını s****** bak o******** çocuğu çocuk malına senin karşında kardeşim s****** yapacağın yorumu s********* a**** koyduğumun çocuğu öldüreceğim şimdi a**** koyayım
Bahtsız sperm tanesi. 😂😂😂😂
Ahahhkd
değildir, eşin sürekli yatmayamı zorluyor?
Evli değilim.
kadınlara nazik kibar davranılmalı onları incitmeden zorlamadan cinsellik yaşanmalı
Güncellemedeki yazına istinaden yaw he he
erkek de değildir kadın da.
Zorunda degil ama ben oyleyim 😋
Her iki tarafda olsa daha iyi
Böyle birileri kaldı mı diye düşünüyorum 🤭
öyle bi zorunluluk olamaz
değildir tabi ki. her şey dozunda güzel.
güncellemeni beğendim
Ne demek istediğini anladım, katılıyorum
Bence değildir ama dinamiği o korur bence
her gün değil ama arada olmalı
İkisinden azar azar olmali bence
Kaç doz aşı oldunuz.
Heykel gibi yatmasın yeter.
Iki tarafında istekli olması lazım
Ne erkek ne kadın için böyle bir zorunluluk yok