Aksam benim için pek iyi geçmedi. Bundan sonra nasıl davranmalıyım?

Erkek arkadaşımla birbirimizden uzağız birkaç haftaya buluşucaz okul açılınca. Dün akşam ilk kez seksting yaptık ve ikimiz için de kötü bir deneyim oldu. Sonra tartıştık. Sabaha kadar uyuyamadım. Hayatımda da ilk kez seksting yapmadım aslında. Neden böyle oldu bilmiyorum.
Bi arkadaşıma anlattım bunu. “Üzülme onun umrunda bile değildir.” dedi. Ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım? O kadar moralim bozuk ki ne çamaşırlarımı görmek istiyorum ne vücudumu… twitterda erotik fotoğraflar atan sayfaları takip ederdim gözüm görmesin diye bütün sosyal medyaları bile sildim. Bana düzgün bi akıl verir misiniz?

Aksam benim için pek iyi geçmedi. Bundan sonra nasıl davranmalıyım?
Cevapla