Sizin için bir kadının bekareti önemli mi?
Bekaret namus mu?
Bekaret namus mu?
Ben feodal bir insanım. Yani geri kafalı. İleri görüşlü olamıyorum bu konuda. Kendim ateistim. İnancım yok. Olaya namus gözüyle bakmıyorum. Sadece eşimin benden önce başkası ile beraber olmaması. Bu yüzden geç evlendim. Kafa küçüklükten bu yönden şekillenmiş. Ne yapsamda önüne geçemiyorum. Dedim Ya din ya da namus bakış açısı degil benim ki Özeleştirim olsun size bu açıklamam
Bekaret dediğimiz kavram yani bakir ya da bakire olma durumu vajinadan gelen bir miktar kana bağlı değil. Bir insan diğerinin elini tuttuğunda ya da öpüştüğün de de bu kez dudaklarının ve ellerinin de bakireliği gitmiş oluyor. Bekaret namus mudur hayır değildir zorla tecavüze uğramış ve bekaretini kaybetmiş bir kadın namussuz mudur tabiiki hayır veya birine güvenmiş ve vaktiyle beraber olmuş insanda keza namussuz değildir namus dediğimiz şey bacak arasındaki bir dirhem et parçası değildir bence. Namussuz insan her pisliği yapıp hatta canının çektiği insanla oral ve anal yoldan beraber olup da evlenme vakti geldiğin de ben bakireyim namusluyum diyip göğsünü gere gere yediği haltları göstermeden dünyanın en temiz insanıymış gibi davranandır bana göre.
Ki çocukken kaza geçirmiş tacize uğramış daha bekaretin ne olduğu bilmeyen küçük kızlar var ve daha bunu öğrenemeden bekaretinden olanlar onların suçu ne bu onları mı namussuz yapar yoksa yapan adi insan müsvettelerini mi? Bu kafada ilerleyen zihniyetler yarın kendi anası bacısı karısı ve çocuğunun başına geldiğinde evet bakirelik namustur diyebilecekler mi bakalım.
Allah aşkına şu soruyu sormaktan vazgeçin artık, namus edebiyatı yapana da peygamber niye dul kadınla evlendi madem deyin, yeter da gına geldi, adam pavyondan genelevden bulduğuyla evleniyor hala bakire muhabbeti
Nerde yaşıyorsunuz merak ediyorum doğrusu? Genelevden bulduğu ile evlenen adamda o genelevde ki herkes ile yapmıştır o işi. Her insan bir olmuyor her insanın düşüncesinin aynı olmadığı gibi. Dine karşı herhangi bir sorumluluğunu yerine getirmeyen inancı olmayan adama peygamber dul kadınla niye evlendi diyeyim cidden hiç aklıma gelmemişti bu çok zekisiniz ama lütfen bu zekanızı kendinize saklayın zira size zar zor yettiğini görüyorum.
Zikinizi kindinizi sikliyin, her insanın düşüncesi aynı olmuyorsa neden soruyorsun bu da benim düşüncem niye geneleve giden adam aşık olamaz mı? Lafa bak ne farkın kaldı senin bekaret namustur edebiyatı yapan adamdan?“Ya beni de götür ya sende gitme türküsünü yazan kadın genelevde çalışıyordu, benim zekam bana fazlasıyla yetiyor merak etme de görüyorum ki sana daha çok lazım istiyorsan vereyim, o namus edebiyatı yapan adamların çoğu dindar geçindiği için peygamber örneğini verdim de maalesef onu da anlamamışsın 🙂 neyse kolay gelsin
Neden zorunuza gitti? İstediğim soruyu sorabilirim fakat artık sormayın vs tarzı yorumlar yapıyorsunuz bizde yorumunuza karşı yanıt verdiğimizde benim düşüncem toplarına giriyorsunuz. Eleştireye açık olun lütfen olmayacaksanız hiçbir şeye yorum yapmayın. Namus insanın ahlâkıdır ve o çoğu insan dindar Allah korkusu olan insanlar olsaydı kadınlara bu tür baskı da bulunmazdı peygamberimizin eşlerine nasıl davrandığını bilirdi çoğu adamlar derken daha detaylı düşünüp yazın ki anlaşılır olsun neyse zekanız sadece o kadarına da yetiyor olabilir bilemem. Bu arada zekanız mümkünse sizde kalsın sizin daha çok ihtiyacınız var ona.
Değil, sonuçta herkes hayatın içinde yaşıyor ve cinsel yaşam da hayatın bir parçası ve ille de bir gün olacak yani benden önce olmuş veya olmamış bir önemi yok.
Cevap
29Cevap
Bekareti önemli değil benim için. aşk önemli
Daha önce biri ile olan kadın daha sonrada başkası ile olabilir ya da evlendikten sonra o kişi karşısına çıktığında karşı koyar mı sence ya da yaşadıkları şeyler karşısına geldiğinde ne der yani kadın için bence önemliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
öylemi düşünüyorsun ala değil erkek için de aynı durum var elbette sen bakreti kadın için sordun bende kadına göre yorumladım Eski sevgilim şöyle böyle
sen onunla seks yaşa sonra başkası ile ol sokakta seni gördüğünde canım s eni istiyor desin beraber olun öylemi bunu normalleştiren beyinsizler sizi kuş kaflılar
namusssuzlar
Kes sesini haddini bil, sen kimsin de benim namusuma ithafen konuşup namussuz diyebiliyorsun it? Soruyu erkeklere yönelik sordum sadece kadın için sormadım o olmayan beynin önce bunu kavrasın. Sizin gibi yobaz itler genelevde önüne gelen ile yatar ama namuslu olur kadın yapınca namussuz hadi ordan. Namus insanın ahlâkıdır gördüğüme göre bu da sizde gram yok.
Her yerine dokundurmuş ama orası sağlam kalmış kişide namus aranmıycana göre... Bekarettede aranmasın
Bekaret önemli ve namustur namusuna sahip cikamayan bir erkek veya kizdan hic bir halt olmaz beyni bacak arasinda calisanlar namusu olmayanlar buna karsi gelecektir elbet namus diye bir sey yok sadece o degil hic bir sey yoktur onda zaten
Anlıyorum
her insan hata yapabilir tabi bunu basta söyleyebilir ve eski eskide kaldı lakin yol gecen hani gibi sürekli hata yaparsan işte o zaman olmaz bence
Yaşam tarzı önemli daha önceden insandığı uzun bir ilişkisi olduğu zamanlar böyle bir şey olduysa sorun yok. Ama daha önce takılmaca kafasında olan bir tip ise tabii ki sorun
Aşık olup sevidiğin birinin böyle bir durumda olması adamı günden güne öldürür, mantık evliliği oluyosa sıkıntı yok isterse 20 kişiyle olsun
Aksine aşık olup sevdiğiniz insanın daha öncesinde siz yokken yaptığı şey için kendinizi yıpratmak yerine aşık olup sevdiginiz insanın geleceğine ve gelecekte sizinle olmayı tercih etmesi sizi mutlu olmaya itecektir. Namus bacak arası değil ahlâktır ve birbirini seven iki insanı mutlu edecek şey de bacak arası değildir.
Öyle evet, kabullenmesi zor bilemiyorum
Bekareti takmıyorum çünkü, çok bakir kız var ağzına almadığı kalmamış, veya arkadan yemedigi kalmamış, bekarete takılan kafayı bozar net.
Önemli değil yani bu devirde önemi kalmadı diyelim.
Bi kişinin namusu iki bacak arasında olmamalı davranışıyla olmalı sırf sevişti diye namussuz mu oluyor? Saçma erkekler nasıl onla bunla yapıyorsa kadınlarında bu hakka sahip olduğunu düşünüyorum ve sırf bakire biri değil diye de karşımdaki kadınla evlenmemezlik yapmam odun vucüdu istediğini yapar.
Memleketce bu aşamaları gevmedik mi biz hala 😵 hala soruluyor mu bu soru?
Haklısınız ne kadar geri. ekaliysam artık sorma gitsin.
Her zaman değil ama çoğu zaman öyle. Bekaret ile namus arasında yani cinsel namus arasında bağ var.
Bekaret sadece şişirilmiş bir balondur içi boştur
Benim icin degil ama cogu jcin hala on3mli ne derse desinler
Önemli ve bir numara namus olarak görüyorum
hayır olmamalı nasıl bende ondan once bısıler yasamıs oluyorum neden onemlı olcak sevıyosan kadında erkekte aramamalı
Görüşleri okumaya geldim #rez
Hala aynı. 10 sene de aynıydı bu yorumlar, 10 sene sonra da aynı olur. Bu insanlar 1 adım ileri gidemez kanks
sizin için önemli şeyler varsa bizim içinde vardır
Hayır değil bir zar parçası sonuçta
Bakir olduğum için önemli
Benim için önemli diğer insanlara saygım var.
Bu konularda biraz derin konular aslında kızın geçmişi kötü olabilir allah korusun tacize vs uğramış olabilir başına kötü bir şey gelmiş olabilir öyle birini sevebilirim herşeyden çok. Ama insan kendi gönlüyle bi başkasıyla yatmış ise sonradan karşıma çıkarsa o kızdan sadece uzaklaşmak gelir içimden
hayır degıl ısteklı olmalı
Bekaret önemli ama bekaret namus değildir.
önemi kalmadı canım
hiç önemsediğim bir şey olmadı bu
Namussuz olsun tastan olsun
Namus bir zardan ibaret degildir
Kesinlikle
önemli değil
önemsiz
Değil
Önemli
Önemsiz
Namus tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?