Neden erkekler ilk muhabbetten cinsellik konuşur ki?

Daha yeni tanışıyorsun belki güzel ciddi bir ilişki gelişecek güzel bir uyum kim bilir belki evlilik olacak neden bu güzel ihtimalleri öldürüyorlar ki, neden ama beyler-bayanlar neden yani? Ha olmaz mı bu konu illaki olur tabi ama samimiyet güven ilişki geliştikçe olmalı olursa da ve kesinlikle ilk andan cinsellik konuşan konusunu dahi açan adam bana samimi gelmiyo, ve böyle böyle güvenim kırıldı. Artık yaşım geçsede kimseyle görüşesim gelmiyo..

Güncellemeler
+1 yıl
Sorum vitrindeymiş, görüşleri alalım
Neden erkekler ilk muhabbetten cinsellik konuşur ki?
Cevapla