1 yıllık sevgilim beni escort ile aldattı ve özür dileyip alışkanlık olabilir herkes hata yapar dedi?

Ben kapalı bi kızım 1 yıllık sevgilimin Instagram hesabı bendeydi erkek arkadaşı ile olan mesajını okudum arkadaşı bi kız atmış oda kızları düşür sabaha kadar grp yapalım yazmış 4 ay önceki mesaj. Birbirimizi çok seviyorduk ve onunda çok sevdiğine inandım aile baskısı çok var bizim evde onunla 6 aydır görüşemedik ama iletişimi hiç kesmedik telefonda konuştuk her zaman iş yerimin iradan geç bir kere göreyim 5 dakika göreyim derdi sevdiğini çok hissettirdi bana. Evlenme hayalini anlattı benimle hayalleri vardı hep ne zaman evlenicez derdi. Yemin ederim çok hissettim sevdiğini çünkü çevre ve aile baskisi vardı herşeye rağmen konuştuk görüştük çok sevdik. O mesajlarını okudum yıkıldım. Artık yazma naisl yaptin dedim sövdüm biraz. Arkadaşım yazınca o an boşluğuna geldi özür dilerim dedi. Hiç yapmadığın bir şey olsa saçmalama derdin dedim. Alışkanlık olabilir farkındayım hata yaptım dedi sus yazma bana artık dedim engelle beni diye tutturdu sil herşeyi dedi. 1 günde herşet silinmez 1 yıl oldu dedim. Zaten senin yapmayacağını biliyorum o yüzden böyle konuşuyorum dedi. Keşke benim seni sevdiğim gibi sende beni sevseydin dedim. Belki seviyorum özür dilerim hata yaptım dedi. İyi değilim yazma dedim ve 3 gün oldu yazmadı engellemedi. Onu hâlâ çok seviyorum ve hayatima başka birini almak istemiyorum onunla hayal kurduk birlikte kurduk ne yapicam nolur yardımcı olun sizce geri dönücekmi bana escort ile aldattı beni

1 yıllık sevgilim beni escort ile aldattı ve özür dileyip alışkanlık olabilir herkes hata yapar dedi?
Cevapla