
Erkeklerde heralde haki yeşil, asker yeşili olurdu kanımca :))

Erkeklerde heralde haki yeşil, asker yeşili olurdu kanımca :))
Mor çünkü enerjisi en yüksek renk, bence bir de kişiye yakışan renktir , sarı yakışan biri sarı giydiğinde daha çekici olur çünkü hem renk enerjisi hem de kadın kendimi çok iyi hisseder Seksi ve rahat hisseder. Her ne ne kadar mor olsa da bence herkese hangi renk yakışıyorsa odur büyüleyici renk
İki cins içinde siyah diyorum.
Kadinlarda en seksi renk siyah bence, masum renk beyaz ve ateşli çıldırtırcı renk ise kırmızı diyorum. Diğer renkler eğlenceli renkler...
Erkeklerdeyse siyah baksır atlet seksi başka renk düşünemiyorum.
Herkes pembe kırmızı siyah filan diyecekti bence bu sorunun cevabı aslında mor çünkü dikkat ediyorum da mesela yetişkin içerikli filmler çekerken bile herkesin üstünde mor kıyafetler var kırmızı değil siyah değil mor
Mor candır
Bu türler beni büyülüyor.






Cevap
8Cevap
Beyaz, kırmızı, siyah, mor diyorum.
Kadınlarda kırmızı seviyorum
Kirmizi dar sırt dekolteli dantelli bir şey çıkacaktır düşünceler
Navigasyonlu tarif
Genel olarak zaruri durumlar haricinde iç çamaşırı kullanılmasını uygun bulmuyorum ve kullanmıyorum.
Vardır belki :))
Kendi adıma koyu renk iyidir ama şeker bir iki resimde hoştur
Beyaz veya siyah çok güzel kadınlar için onun dışındaki renkler çok itici oluyor neden kasıyorlar anlamıyorum
Kendim için giyerim , siyah severim
Ten rengine göre iç çamaşırı tercih edilmeli
Kırmızı
Beyaz, gri
Erkekte tek renk siyah kadında her renk olabilir
Kirmizi favorim
Siyah
Siyah
Kırmızı
Siyah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?