Neden kişi onca insan varken seks yapmak için özellikle birini ister?

Selam

Neden bir kişi aslında herkes ile seks yapabilecek kapasitede iken özellikle zor olan kişi ile seks isteyip kendini cinsel açlıkta bırakır?

Neden kişi onca insan varken seks yapmak için özellikle birini ister?

#reda

Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle güncelleyebilirim soruyu anlamayanlar için dünya üstünde 8 milyar insan var mesela örnek veriyorum 4 milyar erkek

O kadar çok böyle zibilyon tane erkek varken. Neden sadece bir kişiden başkasını istemiyorum kafamı kurcalayan soru bu Bir kişi istiyorsan deli gibi istiyorum susamış gibi Ama eğer sevmiyorsam da aseksüel oluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bunun ucunu aşka ve sevgiye bağlıyorum Çünkü şöyle düşününce mantıklı tek cevap bu gibi geliyor eğer ki o kadar insan içinden sadece bir tanesini özellikle bir kişi isteyip arzuluyorsa bunun tek bir sebebi vardır oda aşktır aşık olduğu için istiyordur Çünkü ondan başkasıyla zevk alamayacağını biliyordur.
Neden kişi onca insan varken seks yapmak için özellikle birini ister?
Cevapla