Arkadaşlar demin otobüste gördüğüm çocuk bana aşık mı oldu?

Ben böyle bi çocuk görmedim. İlk bakışta gay gibi geldi ama bir an göz göze geldik omen tonrem dedim gözleri, yüzü çok güzeldi. Biraz bakıştık filan ne zaman gözlerini kaçırır diye bekledim haşin errrkek kaçırmadı. Yanımdaki yer boşalınca yanıma oturdu arkadaşlar KOLLARIMIZ BİRBİRİNE DEĞDİ sizce bana aşık mı oldu? Çocuğu arayıp bulmalı mıyım napmalıyımm :( he bu arada evet uzun boylu ama kaslı değildi...

Arkadaşlar demin otobüste gördüğüm çocuk bana aşık mı oldu?
Güncellemeler
+1 yıl
gay dedim diye cinsel yaşama atmak KS sen nelere kadiirsin
Arkadaşlar demin otobüste gördüğüm çocuk bana aşık mı oldu?
Cevapla