Otobüste çok yakışıklı bir çocuk gördüm ve bişey yaptım, iyi yapmış mıyım?

otobüs çok kalabalıktı ikimizde ayaktaydık çocuk çok yakışıklıydı, taşş gibiydi at gibiydi gerçekten. fordladım onu, tacize girer mi sizce, hep erkekler mi yapacak bir de ben yapayım dedim iyi yapmış mıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
nasıl yaptın diye soranlar olmuş, arkasına geçtim çaktırmadan müzik dinliyormuş gibi yapıyordum kulaklık vardı kulağımda ve güneş gözlüklerim tabiki ve kalçalarına taşş gibi olmuş meme uçlarımı sürdüm :D hissetmiş midir bilmiyorum ama bence hissetmiştir :D
Otobüste çok yakışıklı bir çocuk gördüm ve bişey yaptım, iyi yapmış mıyım?
Cevapla