Kimseyle yiyişmedim öpüşmedim çok mu geç kaldım her şeye?

Arkadaşlar ne flörtüm ne sevgilim oldu yaş oldu 27. Gençliğimi yaşayamadım başlamak için çok mu geç. Evlen demeyin biraz ben de yaşamak istiyorum.

Kimseyle yiyişmedim öpüşmedim çok mu geç kaldım her şeye?
Cevapla