Bir kişiyle bile sevişmedim çok üzülüyorum gençliğimi tükettim geç kaldım gibi öyle mi sizce?

Hiç sevgilim olmadı 27 yaşındayım. Herkesin flörtleri olurdu sevgilileri olurdu sevdiği hep anlatırlardı ben hiç bir şey yaşamadım geç kalmış gibi hissediyorum

Bir kişiyle bile sevişmedim çok üzülüyorum gençliğimi tükettim geç kaldım gibi öyle mi sizce?
Cevapla