Erkekler, 30 yaştan sonra hayatını yaşamak? Geç mi kaldım? Bir erkeğe ihtiyaç duyuyorum?

30 yaşındayım ömrüm yalnız geçti diyebilir. Hep ciddi olacak aşık oldugumla sevgili olmayı bekledim oldum ama bitti 1 tane oldu işte 1 sene sürdü. Yani geri kalan 29 yıl yalnızdım. 3 yıldır da öyle.

Tekrar sevmekten tanımaktan korkuyorm. Ama bi yandan da yanımda olan biri olsun istiyorum. Erkek teni kokusu nefesi duymak istiyor insan. Acaba buzlarımı kırmalı mıyım. Hayatımı yaşayayım diyorum. En azından insanlara şans vereyim. Çok ciddi olmaya gerek yok en azından başlarda. Kurudum kaldm ya böyle 40 da olurum ben..

Hiçbişi yaşamadan yaşlanacağım

Erkekler, 30 yaştan sonra hayatını yaşamak? Geç mi kaldım? Bir erkeğe ihtiyaç duyuyorum?
Cevapla