Kadinlar enerjisinin ne kadarını erkekler ne kadarını kullanıyor.

Kadinlar enerjisinin ne kadarını erkekler ne kadarını kullanıyor.

Erkeklerin daha fazla kullandığı kesin..
Zaten en ufak bir enerji kaldıysa, o iş yarım kalmış demektir..
Hem kendini hem de.. 😄
Cevap
5Cevap
%100 kullanıyorum
senin için çok iyi ozaman😀
Birde kız arkadaşım olsa daha iyi olurdu dostum :D şimdilik hayal
Olur inşallah hayırlısı herşeyin
Eyv saol
Kullanmak istediğim kadarını bazen hiçbişiy yapası gelmeyebiliyor insanın şu an o moddayım misal.
Umarım düzelir😊
Günde 365psikolojiye bürünüyorum bu ara:))
B’elimden gelenin fazlasını yapıyorum. S*kim indiyse parmakla. Kolum agrıdıysa parmakla devam ediyorum
Hız sabitleyici kullanıyorum genelde
%80 yeter öldürmeyelim 😂
%51 diyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?