Farklı sehirlerdeyiz. Tatil için onun yanına geldim. Birlikte takılıyoruz neyse. Kaldığımız yer aynı. Bi yere gideceksek arkadaşini da ) erkek) çağırıyor ve getiriyor. Hıc başbasa gitmedik bi yerlere , sebep nedir sizce çok merak ediyorum biseyden mi kaçıyor acaba
Fuckbuddym ile gezdiğimiz zaman arkadaşını yanında getiriyor, neden?
Nasıl yani yaa anlamıyorum ben grup istiyorum demiştim ama amacinin o olduğunu düşünmedim ayrıca arkadaşı ıle bas basa kalınca hemen yanımıza geliyor ona ne demeli 😕
Ben dedim ki seksten bahsedince grup çok istiyorum cok merak ediyorum demiştim gecen de bu arada beni iki kızla kıskandırdi Baya baya gözüme soka soka bana aşık olduğunu bıse beslediğini nasıl anlarım pekı
Uzakta olsak bile mesela hergun mesaj atar video atar bana nedenini çözemedim hıc boş bırakmaz bende wpa girmeden duramıyorum mesela hani geri çekiçlemedim hıc
Gidince mi geri çekilecegim yoksa kalınca mi Nası yanı zaten su an hıc beni düşünmüyor kendini dusunuyor hep cinsellikte ben geri plandayim Nası desem ben tatmin olamadım hıc
Ne yani sadece onu doyurmak için mi seks yapıyorsun onunla sen kızım aklın başında mı senin madem hiç daha doyum yaşamadn niye yatıyorsun onunla köle misin sen
Ama bıse diyim mi 3 yıllık iliskimi buna anlattım bana dedi ki sen onun seks kolesi olmuşsun seni kullanıyor demişti onu napcaz bunu söyleyen kendisi kole olarak kullanıl kullanmadığını nasıl anlarım yanı sen böyle mi düşünüyorsun anlamıyorum
😃😃😃 Ulan akıllım seni onun elinden almış kendine köle yapmış işte anlasana senin aklın çalışmıyor mu bu gece iyi misin seni almış Bi güzel kendi kullanmış
Madem öyle tek taraflı neden benimle tatile gitmek istesin neden plan yapsınki anlamıyorum sebep bütün tatillerimi yonlendiriyor plan yapıyor bize ama ayrıca o olmasa ben hıc gezemem gidemem
Nası desem cafeye gittiler iste ofisten en son ben çıktım bunlarda beni bekliyorlardı onlar görmeden bende eve doğru yürümeye başladım sonra beni aradı nerdesin diye bende otele gidiyorum dedim iste sonra gece de mesaj attım nerdesin diye aradım cvp vermedi yanı gece gelmedi yanıma hastane ye gittim dedi zaten hastaydı yanı olabilir cafeye ben gitmedim yanı kızdım da oda gece gelmedi yanıma 😟😟olay bu sabah geldi
Ya bilmiyorum ki karışık iste ortada zaten aşk sadakat diye bıse yok sma ben yan yana gelince kafam karışıyor biseyler hissediyorum ona karşı kafayı yicem
Ama gecen ikimiz gezdik o zaman hıc getirmedi bu sefer her yere onu arkadaşını götürdü yanında tek kalmadık fazla birde hıc konuşmadı benimle sohbet falan
Hayır yok ama ben üç buluşmadan sonra ona aşık olduğumu ondan hoşlandığımi yanı adını koyamadığım bi duygumun olduğunu fark ettim yanı hislerim var acaba onunda var mı birazdan soru paylaşacağım bununla ilgili
Önceden daha seks bile yapmazken beni gezdirdi benle gezdi komiklik yaptı galataya taksime gittik ilk onunla gittim beni gezdirdi sonra araya zaman girdi sevgililer falan fakat su 2 buluşmadan sonra hislerim olduğunu ondan ayrılınca kötü hissettiğimi anladım acaba oda mi aynı düşünüyor yanı açıkçası onun bana karşı duyguları olduğunu düşündüm cunku benden yaşça fazla ayrıca benim hep guzel sık giyinmemi ister hep söyler hep tarif eder herseyi Nası yapmam gerektiğini söyler bi f*ck den daha fazlası benim için oyle söyleyim ama bana bakarsan bende hıc bıse yok ne fizik biraz güzellik var
Anladım kadınlarda da erkeklerde de olabiliyor bu duygular zamanla değişiyor bence ileriyi pek görmeden çok fazla ilerleme yinede karar senin giderek daha çok bağlantı aksın gibi duruyor çünkü
Yaa ben aramızdaki iliskinin f*ck olduğunu yeni anladım ama yanı bi iliski olduğunu ben arkadaş olarak bakıyordum yanı hep seks yapsak ya oysa bu iliskinin de bi adı varmış 😝
En İyi Cevaplar