Evli erkekle birlikte olacaktık vazgeçtim, sizce ben mi kaybettim o mu?

26 yaşında bakireyim onu sevdiğim için bakireliğimi vericektim güzel vücudu olan biriyim ama 1 ay konuşup 1 ay yazmayınca düşünme fırsatım oldu değmez bir adammış ciddi diyorum ben sevince gözüm döner her şeyi yaparım bakirelik ne ki? Benim için ama fakesınde escort bir kızı takip etmesi, ilk konuşma da ben yerine direk “Bu kadar güzel fakeye çok yazan olur aslında” diyerek fakemi övmesi vs soğuttu bir de küçük tartışmada “Konuşmak istemiyorsan konuşmayalım sıkıntı yok” demesi anladım ki bu adam ammmcı duygu yok ben duygu var sandım ve vazgeçtim haksız mıyım? Sizce kim kaybetti?

Evli erkekle birlikte olacaktık vazgeçtim, sizce ben mi kaybettim o mu?
Cevapla