Adam evli birlikte olduk, ben beni bırakır sandım adam daha fazla üstüme düştü. Normal mi?

Başta birbirimizden çok hoşlanarak başladı bu iş. Sonra ilişki yaşadık birkaç defa. Ben beni bırakır derken o daha çok üstüme düştü. En son bir otelde konakladık. Dun bana hiç yazıp arayamadi. Normalde her firsatta arar. Ama durum takiplerime bakıyor. Benim Şu an evlenmemi istemiyor. Ben de zaten o bosansin istemiyorum. Ama bana karşı yakınlığını arttığını hissediyorum. Bana gelen msjlara kadar merak ediyor.

Birde her zaman arayamamasi normal mi?

Güncellemeler
1 yıl
Bana sürekli beni seviyor musun diyor bende seviyorum diyor
Adam evli birlikte olduk, ben beni bırakır sandım adam daha fazla üstüme düştü. Normal mi?
Cevapla