1.) Erkekler, kız olsaydiniz evlenene kadar bekler miydiniz? 2.) Kizlar sizin icin bakire olmamak bir seyi degistirir mi?

Benim icin hicbir sey degismedi. Eskiden uzak duruyordum çünkü küçüktüm, zaten evlenirim kafasindaydim. Sonra büyüdüm dusunceler degisti, evlilige cok uzak hissediyorum. Hic evlenmeyecek gibi. Zaten bakirelik diye bir mevzu da cok ilkel geliyo artik.

1.) Erkekler, kız olsaydiniz evlenene kadar bekler miydiniz? 2.) Kizlar sizin icin bakire olmamak bir seyi degistirir mi?
Cevapla