Bir erkekle tanıştım 1 ay sonra ilişkiye hızlı başladık hemen sevgili olduk öpüştük sizce yanlış mı yaptım?

Böyle ilk önce bana sarılmak istediğini söyledi bana sarıldı sonra ki akşamlarda hep hergün buluştuk arabada sonra böyle sürmeli öpüşmeye başladık kucağına oturdum böyle bana dokundu göğüslerime falan sonra böyle şeyler yaşadık biliyorum belki hata yaptım ama onun dışında cinsel ilişki olmaz dedim bana seks yapar mısın dedi hayır dedim bende daha önce yapmadım herşeyin yeri ve zamanı var dedim sizce beni kaşar olarak mı gördü çünkü hep bana kötü davrandı ilişkide hiç mutlu etmedi beni saygısız hareketleri de oldu en sonunda çok güzel gitti bir hafta sonra aniden istemiyorum dedi sizce ne olarak gördü?
Bir erkekle tanıştım 1 ay sonra ilişkiye hızlı başladık hemen sevgili olduk öpüştük sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla