İlk buluşmada yakınlaştık, biz şimdi neyiz diye sormalı mıyım?

Evet yakınlaştık ama ne olduğumuz belirsiz hala. Gün içinde sürekli konuşuyoruz, birbirimize haber veriyoruz her şeyi. İlişkimizin bir adı yok hala. Buluştuktan sonra kesinleşmesi gerekmez miydi?

İlk buluşmada yakınlaştık, biz şimdi neyiz diye sormalı mıyım?
Cevapla