Ayrılmak istediğiniz sevgiliniz "son bir kez seks yapıp final yapalım." Dese kabul eder misiniz?

Son bir kez size dokunacak, koklayacak, sarılacak ve cinsellik yaşayacak. Bunu kabul eder miydiniz?
Bence saçma bir düşünce olur.🤷
Ayrılmak istediğiniz sevgiliniz "son bir kez seks yapıp final yapalım." Dese kabul eder misiniz?

Son bir kez size dokunacak, koklayacak, sarılacak ve cinsellik yaşayacak. Bunu kabul eder miydiniz?
Bence saçma bir düşünce olur.🤷
Hayır.. Tövbe tövbe yolluk mu yapıyoruz 😂😂
Kişiye göre değişir.
Cevap
24Cevap
Kafamda bitirmişsem kabul etmezdim.
Evet bende isterdim
tamamen duruma göre değişir ayrılma nedenleri, ayrılış şekli vs gibi
mümkün mü dersen mümkün ihtimali var
Hangi nedenler bunun doğru olduğunu kabul ediyor peki, mümkün diyorsun ya nedenleride olmalı?
hereks kötü ayrılacak diye bir kural yok ayrılmak zorunda olan sadece zorunlu olduğu için severek ayrılmak zorunda kalan çok seven insanlar var ben bunları gördüm yaşadım buna ailevi nedenler diyebilirsin maddi diyebilirsin gelenek görenek diyebilirsin nedenleri çok fazla sayabiliriz severek ayrılmak zorunda kalıp sonrasında aklında yer eden insanlar...
tabi bu dediklerim küçük bir oran hepsi böyle diye değil arsızlık yapan kullanmak isteyen vs gibi karaktersiz insanlar da var bunu teklif eden maalesef orantı olarak bu tarz insanlar daha çoğunlukta
demek istediğim buydu mümkün derken ihtimal %1 bile olsa mümkün demektir.
Hayır onu bu şekilde ödüllendirmem. Azgınlıktan ölsem yine ayrıldığım bir adamla seks yapmam.
Kabul etmiştim ama sevgilim değil, sevdiğim çocuktu
Kesinlikle olmaz. Ayrılınca artık yabancı olmuştur
Son bir kez içinden geçerim. Madem ayrilmak istemiş hiç affetmem 😀
Ya baştan söyleseydin ya şapşik derim
😂😂
Etmem tabikide
Yokkkk... etmem
Yaşandıda.. etmedim
Mide bulandırıcı bişey
Öyle demeyle yapamam ki
Hahahahahahaha bu ne bicim bi bitirme sekli
Veda Seksi fena olmazdı
Kişiye göre değişir.
Nasıl değişiyor, nasıl bir kişi olursa değişiklik gösterir acaba?
Gelecek planı olmayan biri ile sevişmek doğru mu gerçekten? Seninle ciddi düşünmek istemeyen seninle bir ömür olmak istemeyen biri ile sevişmek doğru mu?
Sorunlu bir yapı derken?
Diğeri memnun diye kullanıp bay bay mi yapmak gerekiyor? Belki her sevişmede zaten istediğini vermiş oluyorsundur ona.
Demek istediğim şey şu, güzel bir yemek yiyip veya kahve içip ayrılmak varken neden sevişip ayrılmak ister bir erkek? Asıl sorum bu aslında.
Peki teşekkürler yorum için.
Evet çok çok farklı düşünüyoruz, sevgi insanıyım doğru. Bana ters geliyor bunlar. Masumca değil...
Ben de ayrıldıktan sonra son kez sevişmek istemiştim sonra evlendik 😂😂
hayır kabul etmem
cevap veremıyecegın soruları neden soruyorsun
Cevabı ben değil sizler vermelisiniz. Soru size soruluyor.
bence FB olur daha ıyı olur sen karsımısın kısa surelı ılıskıye
Asla kabul etmem
Nolcak bir kez daha sevişelim 😀
Evet öpüşmustuk hala unutamadim😔
Zina yapmadım
Evet
Ne zaman yapalım
Sanki seni bağladım
ayrılış şekline baglı hak edıyosa olabılır
Hayır tabikide.
Hayır tabiki.
evet etmiştim
başkasıyla yatsın
Ederim
Hayır
Sanmıyorum
Sen eder misin
Ederimmm
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar